major - inaktiv bruker Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei, På en nettside jeg benytter meg en del, er det noen linker til andre menyer. Disse linkene har fungert helt fint, helt til nå... Hvis jeg trykker på linken så skjer det ingenting og hbis jeg høyreklikker og velger "Åpne i nytt vindu", så får jeg "Siden kan ikke vises" med "javascript:;" i adressefeltet. Jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer, så jeg ville blitt veldig fornøyd hvis noen kunne fortelle meg hva jeg må gjøre Lenke til kommentar
???????? Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det er fordi de har lagd et script som åpner linken i et nytt vindu. Ikke høyreklikk på disse linkene, da de likevel blir åpnet i et nytt vindu. Lenke til kommentar
major - inaktiv bruker Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Takk for svar, men det er det som er problemet. Linkene blir ikke åpnet hvis jeg klikker/dobbeltklikker på dem. Det skjer ingenting ! Hva gjør jeg ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Takk for svar, men det er det som er problemet. Linkene blir ikke åpnet hvis jeg klikker/dobbeltklikker på dem. Det skjer ingenting ! Hva gjør jeg ? Har nettleseren din deaktivert JS ? Lenke til kommentar
major - inaktiv bruker Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Har vært inne på alternativer for internett, og krysset av for det som har med javascript å gjøre. Når jeg gikk inn der for å sjekke, så så det ut som alt var aktivisert fra før, uten at det hjalp noe særlig. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Virker som JS blir blokkert på en eller annen måte. Sjekk internett instillingene dine, og firewall instillingene. Lenke til kommentar
major - inaktiv bruker Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Ser ingenting på brannmurinnstillingene eller noen andre innstillingersom kan forklare at linkene plutselig har sluttet å virke. Er det noen som har noen flere tips ? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvilken nettside er dette? Lenke til kommentar
major - inaktiv bruker Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 nettsiden er www.liverpoolfc.tv Problemlinkene er de som er øverst og røde, som f.eks news, match, shop, betting etc. Disse fungerte utmerket helt til for et par dager siden.... Utrolig irriterende Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Det er mulig at de som hoster siden hadde problemer en stund, eller at JS blir blokkert hos deg lokalt av en eller annen grunn. Har du gjort noe spesielt rett før problemene oppstod? Installert/oppdatert Brannmur eller noe? EDIT: 600 poster!! Endret 20. november 2004 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå