AndreasOmm Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Det er noe skikkelig galt med datamaskinen min. Har en litt gammel en, PIII 800Mhz, 32 mb 3D-kort, 448 mb SDRAM. Dataen har Windows XP Professional. Den er grei nok, men nå er det slik at den restarter seg selv cirka 8-10 ganger om dagen. Og dette kan skje på under en time! Etterhvert begynte harddisken (Fijutsu Siemens, 20GB) å lage rare ulyder. Så begynte den å knatre noe veldig, så da tenkte jeg det må være harddisken det er noe galt med. Så da gikk jeg til innkjøp av en helt ny Western Digital 80GB, 2mb bufferminne. Den er helt nydelig den, men nå har det seg slik at problemet ikke er løst enda! Jeg kan bli helt gal. Det er heller ikke noe galt med strømforsyningen, for jeg har skiftet hele kabinettet inkl. 300 Watt strømforsyning. Hva kan det være? Er det noen kabler, hovedkort, prosessor? Endret 19. oktober 2004 av AndreasOmm Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 prøv en og en minnebrikke i og se om det hjelper? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Må nesten le litt :!: .. Du har på kosta "beistet" ditt en del mer enn det det er verdt.. Hvorfor ikke bytte alt når du er igang .. Ny cpu/skjermkort/hk/ram.. Så får du en ny maskin.. Endret 19. oktober 2004 av Janivars Lenke til kommentar
AndreasOmm Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Må nesten le litt :!: .. Du har på kosta "beistet" ditt en del mer enn det det er verdt.. Hvorfor ikke bytte alt når du er igang .. Ny cpu/skjermkort/hk/ram.. Så får du en ny maskin.. Jeg spør bare om hva som er galt, jeg er ikke ute etter noen ny PC... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) *nvm* Endret 24. oktober 2004 av Hetland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå