frustata Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sliter litt med en Mac på jobben, og jeg er dessverre helt "grønn" når det kommer til Macintosh. Har lastet ned et par programmer, blant annet itunes, som kommerned som en enkelt DMG fil. Etter hva jeg har forstått er dette installasjonsfiler som "mountes". Problemet er at når jeg dobbeltklikker på DMG filene, får jeg feilmelding om at "programmet som laget disse filene ikke gjenkjennes", og følgelig blir ingenting installert. Mangler jeg et program som håndterer DMG-filene, eller er det noen innstillinger som er feil? Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Bruker du OS 9 eller OS X? Lenke til kommentar
frustata Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 OS X. Maskinen er en G4. Lenke til kommentar
Zpeidar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 .DMG skal støttes fra dag en i Mac OS X, du kan prøve å høyreklikke på dem og velge monter der eller noe sånt. Har du forøvrig full bruker eller begrenset adgang til å gjøre ting på maccen din? Lenke til kommentar
Zpeidar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) EDIT: Dobbelpost, wops Endret 20. oktober 2004 av Zpeidar Lenke til kommentar
toretors Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Er vel mulig å laste ned iTunes gjennom software update. Kontrollpanel > Programvaroppdatering > Oppdater nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå