_Furien_ Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Har hørt at Creative GF4 skjermkort er dårligere enn andre. Er dette sant?? Lenke til kommentar
HGL Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Har hørt det samme, noen som kan bekrefte om det er sant eller ikke? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 dårlikt nja vet nå ikke eg då,ta 5 skjermkort med 128mb ram samme pc og samme program som du bruker til å teste korta med,d er ikke alltid d er så store forskjell mellom første plass og sisteplass av d korta,når et kort blir best i test så løper alle å kjøper et for d er jo best,ja kan så være men,så er d bare 5-15 fps mellom første og siste plass,du merker ikke d med dagen morderne skjermkort. Kjetil Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Tja er det så mye som 5-15 fps da? etter tester så ligger jeg med inntrykk av at det er ca 1-4 fps forskjell fra det dårligste og det beste. Jeg har netopp Creative jeg er veldig fornøyd med det. overklokkingsvennlig er det oxo. Lenke til kommentar
jason Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Quote: Den 2002-05-19 23:10, _Furien_ skrev:Har hørt at Creative GF4 skjermkort er dårligere enn andre. Er dette sant?? Nei, dette er tull og tøys, Creative kortet er identisk med MSI sitt kort, den eneste forskjellen er at MSI kortet har TV in funksjon.(MSI produserer Creative sitt kort) Vi har lagt ut ett review av dette kortet på slapps.com som kanskje kan gi deg en viss pekepinn. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 vil vel tro creative gir mest ytelse per krone når det kommer til geforce3/4 rett fra boksen. skal du virkelig tyne kortet ala slapps.com, er det vel like greit å punge ut et par ekstra hundringser for gainward golden sample. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå