mrmattis Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hei Når jeg prøver og åpne "Les e-post" i explorer får jeg følgende feilmelding: Disc Error Disc failed!!! Disc location: <controller 0, channel 0, Master> Når denne feilmeldingen har dukket opp, blir pc`en veldig treg. Musepekeren fungerer som normalt, men det kan ta flere minutter fra jeg trykker på et ikon til jeg får en reaksjon. Det hender også at jeg ikke får reaksjon, og må restarte maskinen. Jeg får også denne feilmeldingen når jeg skla inn på G-mail, via G-mail notifyer. Ellers fungerer maskinen helt fint, så lenge jeg ikke går inn på de to nevnte programmene. Pc`en er relativt ny, og består b.la av Win XP Home, AMD64 3000 cpu, 1024ram. Jeg har oppdatert virusprogram kjørende hele tiden, og jeg har også kjørt AdAware/Spybot. Har heller ikke gjort noen endringer på hard/software som skulle tilsi dette problemet. Noen som har forslag til løsning ? mrmattis Endret 19. oktober 2004 av mrmattis Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hei igjen Hadde blitt veldig glad for tilbakemeldinger her. Ikke F om det er mulig å gå inn på "Lese E-post" uten at denne feilmeldingen dukker opp, og maskinen blir treg/henger seg. Når jeg ikke går inn på mailen, fungerer alt fint. mrmattis Endret 19. oktober 2004 av mrmattis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå