larsr Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har følgende: - Shuttle SK83G med via k8m800 chipset. - 256 x 2 nn ram - amd64 3000+ - ati aiw 9800 kort fra herkules - En 27GB gammel ibm hd - WinXP SP2 instalert for 1,5 mnd siden, pluss div drivere (bla 4in1) Systemet er omtrent like stabilt som ei premenstruell kvinnelig vektløfter på boler. Detta er andre via systemet jeg har og etter det første sverga jeg på at jeg ikke skulle ha mer via, men fikk ett tilbud jeg ikke kunne si nei til og endte jeg opp med ett igjen. Har via skylda eller er det noe annet som kan være galt? Noen driver tips til meg? Har tenkt på varme, men jeg føler ikke den er så varm egentlig. Det er lissom litt sånn nå og da den finner ut at den skal henge. Kan spille CS i timesvis og det går bra, men ista satt jeg med word og den klikka med fem min mellomrom. Takker for litt hjelp!! Lenke til kommentar
z00l Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Litt mer beskrivelse av selve problemet hadde vært fint. Uansett: 27GB gammel IBM hardisk???? Når jeg tenke på de eldre IBM diskene, så husker jeg dem som VELDIG ustabil. Har forøvrig liggende 5 eldre 40GB IBM disker som alle tok kvelden mer eller mindre. Har du en oppdatert antivirus killer installert på maskinen ? Eventuellt kjørt Ad-Aware / Spyware / etc -z00l- Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har du testet minnebrikkene dine for feil? Prøv å kjør med bare en brikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå