Atomet Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Atomet: Nymfoman. Brukes ordet bare om de som er avhengig av sex, eller også de som er avengig av runking? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Man blir nok neppe fysisk avhengig av onani, men psykisk (kalles også å være fjortiss) går sikkert ann. Dikky iz @ tReniNgSStuDiO... WaH iZ he DoinG thErE... iZ He WanKin'??!!11!?!1 EDIT: Brukes ordet bare om de som er avhengig av sex, eller også de som er avengig av runking? Er ikke onani sex da? Det er eneste formen for seksuell aktivitet Valgerd liker (hvis man ser bort i fra den med 5 personer eller flere). Endret 19. oktober 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Man blir nok neppe fysisk avhengig av onani, men psykisk (kalles også å være fjortiss) går sikkert ann. Dikky iz @ tReniNgSStuDiO... WaH iZ he DoinG thErE... iZ He WanKin'??!!11!?!1 EDIT: Brukes ordet bare om de som er avhengig av sex, eller også de som er avengig av runking? Er ikke onani sex da? Det er eneste formen for seksuell aktivitet Valgerd liker (hvis man ser bort i fra den med 5 personer eller flere). Man kan jo definere wanking som sex, bare med seg selv. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Avhengig av onani..? Ja, ikke noe problem Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Bare så det er sagt, denne tråden har ikke noe med meg personlig å gjøre. Personlig har jeg ikke noe problem med dette. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sikker på det du? Jeg er nemlig ikke sikker. Og det er du som kommer med den positive påstanden, så du får legge fram bevis. Er det noe man IKKE kan bli psykisk avhengig av? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Avhengig? Man får i alle fall ikke abstinenser. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Avhengig? Man får i alle fall ikke abstinenser. Symptom: Ereksjon i tide og utide. Ufrivillig sædutløsning. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Avhengig? Man får i alle fall ikke abstinenser. Symptom: Ereksjon i tide og utide. Ufrivillig sædutløsning. For så vidt. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Få boner midt i klassen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ufrivillig sædutløsning har ingenting med psykisk avhenghet av onani å gjøre.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Få boner midt i klassen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Nei, men er man psykisk avhengig, har man helt sikkert en tendens til å onanere så ofte at ufrivillige sædutløsninger ikke finner sted Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Onani er man like avhengig av som å f.eks puste, drikke, spise, sove osv..... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Onani er man like avhengig av som å f.eks puste, drikke, spise, sove osv..... Yeah, you would know. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Onani er en sykdom! www.herregud.com Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Onani er man like avhengig av som å f.eks puste, drikke, spise, sove osv..... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Onani er man like avhengig av som å f.eks puste, drikke, spise, sove osv..... Hiver meg på jeg også: Dagen blir ikke den samme uten? har jeg rett eller? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) www.herregud.com Er de folka som lagde siden seriøse?? (på reklamen deres sår det: Støtt herregud.no, besøk vår sponsor! Da får du 10 år mindre i h*lvete.) (Å brenne evig -10år = evig? :!: ) Endret 19. oktober 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå