Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Teleboden.no ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes de er mye dyrere enn hos andre nettbutikker på orginalting f.eks blåtann headsett HW-4..Hos teleboden koster den 1198 og hos andre ligger på mellom 750-850.Orginaldeksler til Nokia 7610 koster de hos Teleboden 449kr,hos Mshop koster 269kr,så de ikke så akkurat billige

Lenke til kommentar
Hei

Ikke kjøp noen deksler der,de har litt dårlig passform,dekslene blir litt for høye i forhold til tastene,i hvertfall på en 3510i jeg har,blir litt vond å taste etterpå.

He he... det er nok ikke butikken det er noe galt med... nesten alle dekslene jeg kjøpte til min 3510 i sin tid, hadde dårlig passform.

Kun de "originale" nokia dekslene passer.... :yes:

Lenke til kommentar

Vel, de har nok gode leverandører. har fått noen erfaringer fra der jeg bor i moss, + at jeg har sjekket nede i butikken, siden de holder til i Moss, og jeg spurte om leverandørene. Det er visst gode stabile leverandører som har noen feil innimellom. + At de sjekker alle dekslene for hånd for riper og feil generelt. Men trenger flere erfaringer ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har bare hatt problemer med dem. Bestilte et deksel som aldri kom, men så fikk jeg regning i posten så jeg sa at den kom jeg jo ikke til å betale. Og så bare ballet det på seg og inkassovarsel kom til slutt. Tok kontakt med inkassobyrået som sletta det med en gang.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...