Gå til innhold

Halo - "343 Guilty Spark" HJELP!

MaxCPU

Anbefalte innlegg

Har kommet til "343 Guilty Spark" i Halo nå, men kommer ikke videre... Man er først ute, kommer inn osv... Så kommer det en video man kan se og så kommer masse små og store monstre! Etter dette skjønner jeg ikke jeg skal gå! Er på "nedre plan" hvis noen skjønner hva jeg mener... Må vel opp på en eller annen måte?! Nå får jeg bare gått rundt i ca. 3 store rom "nede". Bare masse "låste" døren...

Tips??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skjønner hvor circa jeg er når alle dyrene kommer frem (små "hoder")? Etterhvert får man da beskjeden "Escape". Problemet er at jeg her er låst inne. Husker du bla. gangen som det ser ut som noen andre har drept en del dyr og. Gangene har 2 "låste" døren og to åpne dører. De ligger ovenfor hverandre og fører til andre store rom som er omtrent like. Poenget er at jeg her er låst inne! For å komme videre må jeg sannsynligvis "komme opp". Det er nemlig et plan over planet jeg er på i alle rom. Men planet er ikke "helt" som i et vanlig hus, men på en måte en hems. Dårlig forklaringen men håper noen kan hjelpe....

Lenke til kommentar

Er du der du møter "the flood" første gang? I såfall går du tilbake den veien du kom. Et par tre plasser må du klatre opp på neste nivå i rommet, som regel ved hjelp av kasser eller et platå som er ødelagt.

Lenke til kommentar

Det er en del hopping på 343 Guilty Spark etter at du har møtt Flood for første gang. Ihvertfall 2 steder du må hoppe på noen av disse "kassene" til Covenant. Husker jeg brukte en stund selv...

Og neste brett (The Library) er ikke lett... Maken til drittbrett skal du lete lenge etter, men bare hold ut og det er ferdig snart :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...