Gå til innhold

Motorola V620 - kommer denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg har lest, er ikke Norge noe satsingsområde for Motorola. Da jeg nettopp var inne på hjemmesiden i Norge, virka ikke linken for mobiltelefoner.

Jeg anser derfor ikke Motorola som noe "satsingsområde". Det finnes nok av andre merker som gjerne vil selge mobiler i Norge. Norge er kanskje aller størst i egne øyne, men Norge er tross alt et land med "mobiltetthet" helt i verdenstoppen, og nordmenn er ikke av de vanskeligste å be når det gjelder nye tekniske duppeditter. Det vet de fleste større mobilprodusenter.

I tillegg til Motorola er merker som Alcatel og Philips i en "gråsone", selv om Philips nå prøver i komme inn på markedet igjen. Alcatel forsvant ut da Samsung kom for fullt. Et merke vi ikke finner, er Sagem. De har ikke engang prøvd seg på det norske markedet så vidt jeg kan se. Det er forsåvidt litt overraskende, siden det er et kjent europeisk merke (fransk), akkurat som landsmannen Alcatel. Begge produserer modeller som kunne vært bra konkurrenter til de merkene nordmenn normalt kjøper.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
ja, den kommer

Jeg har lyst på en slik og er litt utålmodig. Vet du om det er mulig å fikse norsk T9-ordliste på en V620 kjøpt i utlandet? Jeg kan fint leve med at menyene er på engelsk, men ordlisten er det verre med. Før mobilen kommer til Norge, er det vel ikke noen mulighet å besøke et mobilverksted for å laste over norsk software, antar jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...