The_Darkness Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 noen som vet om noen duganes browsere til mac, bruker nå noe som heter safari, men er ikke helt førnøyd med den. vil helst ha noe i likhet med Opera/Avant Lenke til kommentar
macofil Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg er selv veldig glad i Safari, da jeg har gjort den til min egen, masse muligheter, det stemmer nok at den ikke støtter alle sider på nettet, men det problemet er det vel flere browsere som støter på. Men om du vil ha Opera så er den tilgjengelig også til Mac. Du finner den her http://www.opera.com/download/index.dml?st...&platform=MacOS Lykke til! Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvis du vil ha Opera, last ned Opera. Finnes for mac (og Opera er knall). Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 ok. takk =) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Kan minnes at Opera for Mac var en heller sørgelig affære... Mozilla eller Mozilla FireFox er mitt valg til Mac, selv om jeg sverger til Opera på Windows-PC'en. www.mozilla.org Lenke til kommentar
iDude Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Kan også anbefale camino, en grei liten browser, basert på gecko (mozilla)... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 test firefox... glimrende på win hvertfall..sikkert like bra på mac Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Undertegnede bruker OmniWeb og er relativt fornøyd med det. Ble aldri fornøyd med Camino, Firefox eller Safari. Lenke til kommentar
Zpeidar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Opera 7.5 for mac fungerer fullt ut tilfredsstillende (jeg MÅ ha gestures, derfor valgte jeg Opera først, men nå har jeg CocoaGestures og dermed gestures i safari også) Tabbed Browsing FORREVVAH!!!!oneoneone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå