mobil_brukeren Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei.. Når har jeg laget et design i Photoshop.. Når skal jeg begyne og skrive osv hva må jeg gjøre? Bruker dreamweaver eller noe og kode det? men har ikke så mye kunskaper i koding akkurat.. Noen som kan si hva jeg skal gjøre? Tusen takk for svar http://claus.lundern.net/ Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Nå kan ikke jeg mye om akkuratt dette, men man pleier vanligvis å slice det opp i ps. Dvs. at man kutter opp hele bildet til flere bilder, slik at du kutter ut f.eks. banneren, linker osv. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Slice opp, skrive koden, legge den ut til krittik her, fikse det som folk sier du skal, og så legge den ut på nettet! (glømt noe) Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Lese gjennom innføringene i både HTML og CSS på htmldog.com, og spørre her om eventuelle problemer som oppstår. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Det du gjør, er å eksportere fila til ImageReady når den er ferdig, for så å slice den opp slik du selv vil ha den. Bruk verktøyet Slice Tool. Header, hovedinnhold og footer er nok tre sentrale stikkord når det gjelder hvordan du skal dele den opp, men det kommer selvsagt også an på hvordan du har tenkt siden skal være.. Endret 19. oktober 2004 av OShea22 Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hvis du ikke skjønte helt så spør Ole Marius, som har lundern.net (antar at du kjenner han siden han gir bort subdomene til deg), han kan litt (jeg kjenner han litt) Endret 19. oktober 2004 av Stish Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) jepp kjenner han ja Kjører cross med han. Har hjelpet han med og ta litt bilder osv derfor har jeg fått subdomene Skal lese litt gjenom det html og css greiene og se hva jeg får til Edit: Tusen takk for hjelpen Endret 19. oktober 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå