CurSe Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, så jeg tar sjansen å poster det her. Hvordan overfører man musikk over til T610? Den støtter visstnok ikke mp3, så den må gjøres om til et annet format,men hvilket? Er det noen programmer man kan laste ned som gjør denne jobben for deg? Jeg har program som kan sende filer til telefonen+datakabel. På enkelte MMS'er så følger det jo med en sang av noe slag, og det er slike sanger jeg vil overføre til telefonen via PC'n min. Hvis denne er feilpostet så beklager jeg det,men jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste den. Så hvis den er feilpostet, så hadde det vært kjempefint hvis en moderator kunne flytte den over til rett kategori . Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 har hørt at wma-filer skal gå! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 WMA? Windows Media Audio? Det må du nok enten ha en telefon med MS operativsystem for å bruke, eller en Symbian-telefon med noe slags avspiller som OggPlay. De sangene du har fått på MMS er nok enten MIDI hvis det kun er melodi eller AMR hvis det er tale. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 kanskje wav fungerer?. dbpoweramp gjør mye fornuftig når det gjelder å konvertere musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå