Gå til innhold

Nightwish - I Wish I had an Angel, filmklipp?

Pug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, ikke se den filmen. Den suger noe så enormt mye... Jeg ble bare sur og forbanna av den filmen. Blæh. Noen må skyte Uwe Boll før han drar menneskeheten med seg ned i det kokende helvetet han utvilsomt ble skap i.

Hehe, og jeg som faktisk hadde tenkt jeg skulle se den da :p

Kommer vel til å se den uansett...eller kanskje ikke...we'll see. Ser jo utrolig bra ut i WIHAA videoen da.

Lenke til kommentar
Forresten, ikke se den filmen. Den suger noe så enormt mye... Jeg ble bare sur og forbanna av den filmen. Blæh. Noen må skyte Uwe Boll før han drar menneskeheten med seg ned i det kokende helvetet han utvilsomt ble skap i.

Hehe, og jeg som faktisk hadde tenkt jeg skulle se den da :p

Kommer vel til å se den uansett...eller kanskje ikke...we'll see. Ser jo utrolig bra ut i WIHAA videoen da.

Seriøst... Den er så utrolig dum og har et helt horribelt manus....til og med Christian Slater spiller for jævlig i filmen. Jeg så en screener av denne filmen, ikke all musikk var lagt til og enkelte effekter var bare halferdige, men jeg så at dette er en kalkun av laveste klasse...

Og de ferdige effektene har skikkelig b-film preg over seg...som å se på Hallmark-effekter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...