Mariusfj Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei Her virket det som om det er mange som har peiling! Jeg skal kjøpe ny telefon, som bør ha synkronisering mot Outlook. Hva er etter din mening den beste telefonen med denne forutsetningen? Siemens s700i eller Samsung D500 (som kommer om en måned) ?? Har du andre tips til telefoner? Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Siemens S700i har jeg ikke hørt om, men dersom du tenker på SonyEricsson S700i så er dette et bra (og dyrt) valg. Stort sett vil jeg av erfaring si at (Sony)Ericsson telefoner har vært meget bra på PC sync. Min forrige (siste modell produsert av Ericsson før Sony kom inn i navnet(så vidt jeg vet)) T39m var også feilfri på sync i 3 år. Lenke til kommentar
robot Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sony ericsson t610, t630, k700i, k500, p800, p900 og p910 kan synkroniseres sammen med outlook. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har en Nokia 6230, og har ingen problemer med å synce med Outlook ! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Av de telefonene jeg har hatt, synes jeg Nokia er meget greie å bruke opp mot PC-programvare, også outlook-synk. Jeg bruker/kjøper mest Siemens, Sonyericsson, Nokia og Samsung. Samsungs PC-programvare er jeg klart minst fornøyd med. LG minner mye om Samsung, men jeg synes deres PC-programvare var hakket bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå