div_ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hvordan er det med installering av 5.25 enheter er det fare for "krasj" om du installerer i noen av brønnene i dette "harry" kabinettet?..tenkte å ha harddisk i utakbare kassetter og 2 dvd enheter i samme kabinett Også hva strømforsyning anbefales..om du ikke vil betale mer en 400-500 for strømforsyning, eller mindre hørt Q-tec stinker så de er vel utelukket? min går helt fint på cheiftech 300watt nå. men om jeg skule ha mer disker i må jeg vel ha litt mer... om det går an å få et "anonym dør i front til denne kassa, slik at jeg slipper den "geekete" hodeskalen som lyser, uten "moddingen" hadde det vært fint og Detter et det eneste i midi som har 6 brønner i 5 1/2...siden det skal stå en plass der det IKKE kan overskride 645mm i utcvendig mål, så er det begrenset hva jeg kan vellge med slikt "konfigurasjon" tenkte først kun 1000kr..men kan vel strekke meg til 1400-500 med alt..for finner ingenting til den prisen som jeg føler er godt nok(selv om det er det) Endret 19. oktober 2004 av div_ Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Også hva strømforsyning anbefales..om du ikke vil betale mer en 400-500 for strømforsyning, eller mindre hørt Q-tec stinker så de er vel utelukket?min går helt fint på cheiftech 300watt nå. men om jeg skule ha mer disker i må jeg vel ha litt mer... Prøv og se, er ikke sikkert du trenger større enda, får du behov for det, så kjøper du. om det går an å få et "anonym dør i front til denne kassa, slik at jeg slipper den "geekete" hodeskalen som lyser, uten "moddingen" hadde det vært fint og Modding Selges ikke separate fronter. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hva med http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6077USB 7 eksterne 5¼" plasser. Eller er det altfor stort? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Størrelsen er topp Høyde 490mm, men prisen er ikke....t.o.m uten strøm:-( Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Selvfølgelig uten strøm Men jaa, prisen er jo litt høy, men helt klart verdt det! tro meg.. Kjøpte nettopp PC6099B, kosta meg 1800,- uten strøm, men det hadde jeg fra før.. Men, ellers så finner du sikkert flere towere i din smak vel? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Prisen verdt det? Nå er jeg ikke "dra boxen rundt på lan" person, men som sagt du får vel det du betaler for....Litt synd at det koster så mye mer bare grunnet et merke, men det er jo slikt overalt Heh nå ble det plutselig kanskje ikke for syrt allikevell.. Endret 27. oktober 2004 av div_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå