Gå til innhold

Thermaltake Xaser III Skull VM3000A ang plass...

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med installering av 5.25 enheter er det fare for "krasj" om du installerer

i noen av brønnene i dette "harry" kabinettet?..tenkte å ha harddisk i utakbare kassetter og 2 dvd enheter i samme kabinett

Også hva strømforsyning anbefales..om du ikke vil betale mer en 400-500 for strømforsyning, eller mindre hørt Q-tec stinker så de er vel utelukket?

min går helt fint på cheiftech 300watt nå. men om jeg skule ha mer disker i må jeg vel ha litt mer...

om det går an å få et "anonym dør i front til denne kassa, slik at jeg slipper den "geekete" hodeskalen som lyser, uten "moddingen" hadde det vært fint og

Detter et det eneste i midi som har 6 brønner i 5 1/2...siden det skal stå en plass der det IKKE kan overskride 645mm i utcvendig mål, så er det begrenset hva jeg kan vellge med slikt "konfigurasjon"

tenkte først kun 1000kr..men kan vel strekke meg til 1400-500 med alt..for finner ingenting til den prisen som jeg føler er godt nok(selv om det er det)

Endret av div_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Også hva strømforsyning anbefales..om du ikke vil betale mer en 400-500 for strømforsyning, eller mindre hørt Q-tec stinker så de er vel utelukket?

min går helt fint på cheiftech 300watt nå. men om jeg skule ha mer disker i må jeg vel ha litt mer...

Prøv og se, er ikke sikkert du trenger større enda, får du behov for det, så kjøper du.

om det går an å få et "anonym dør i front til denne kassa, slik at jeg slipper den "geekete"  hodeskalen som lyser, uten "moddingen" hadde det vært fint og

Modding ;) Selges ikke separate fronter.

Lenke til kommentar

Prisen verdt det?

Nå er jeg ikke "dra boxen rundt på lan" person, men som sagt du får vel det du betaler for....Litt synd at det koster så mye mer bare grunnet et merke, men det er jo slikt overalt

Heh nå ble det plutselig kanskje ikke for syrt allikevell..

Endret av div_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...