Gå til innhold

Anbefaling av Strømforsyning

Anbefalte innlegg

Er Hiper Strømforsyning ATX 350W HPU-3S350 karftig nok til dette denne maskinen?

AMD Athlon 64 3800+ 2.4 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED

Asus A8V Deluxe/WIFI-g Hovedkort S-939

K8T800PRO, ATA/SATA, GbLAN, ATX, Raid

Sony Floppy Drive, 3,5" 1,44MB Silver Floppy Drive Internal

Western Digital Raptor 74GB S-ATA

8MB cache 10000RPM

Western Digital Caviar 250GB IDE 7200RPM

Special Edition 8MB cache WD2500JD S-ATA

NEC DVD recorder ND-3500A IDE Sølv Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)

Sapphire Radeon X800PRO 256MB DDR AGP,ATI X800PRO,DVI-I,TV-Out, Full-Retai

Creative SB Audigy 2 ZS, Bulk PCI Lydkort,THX,7.1,24-bit/192KHz

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack

Hvis ikke, hva anbefales da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå vet jeg ikke å bra den psu'en du nevner er, mene jeg ville ha kjøpt en kraftiere en, hvis du ser i profilen min så ser du oppsettet mitt, og det går på en bra 350watter, mene den orker ikke å kjøre det med max overklokk

min anbefaling: OCZ powertream 520watt

og så bør du bytte ut twinmos brikkene dine, de skaper en del problemer med amd platformer om dagen, corsair pc3200 twinx XL er en bra pakke, eller OCZ pc3200 (512*2) rev.2, som er shitbra, klokker en del gør de også

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke denne strømforsyningen. Men ut i fra beskrivelsen din tror jeg du beveger deg farlig nær hva en god 350w klarer.

Selv vil jeg anbefale strømforsyninger fra Tagan, OCZ, Enermax. Min egen Tagan 480w er dønn stabil og er nærmest lydløs. Har fått mange gode tester.

Det har også OCZ sin 520w fått. Den er dyrere, ca 1500,- not Tagan som fåes for under 1000,-.

Uansett vil jeg anbefale deg å bruke noen kroner på en god ps. Det finnes ikke noe mer irriterende enn et ustabilt system som fryser, henger o.l. Slike problemer skyldes meget ofte ustabile ps'er.

Lenke til kommentar

AMD Athlon 64 3800+ 2.4 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED Finnes ikke det er en s939 cpu. Sikkert bare en typo fra din side, 3800+ passer til hk ditt.

Hadde definitivt gått for 3500+ og spart 2000kr. Du vil ikke merke ytelsesforskjellen.... Kjøp heller et bedre kabinett/powersupply/stillegående vifter for pengene...

90nm s939 cpu'er er også rett rundt hjørnet skulle jeg tro, de er å få tak i USA, 3000+ koster der 170$ eller deromkring...

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...