x-team Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Finnes det noen nett side som jeg kan sende temaer til min nokia 6600? Har mange på pcen min og vil sende dem til telefonen.. Hvilken nett side anbefaler dere? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Skaff deg Bluetooth Dongle www.mpx.no -> Søk etter D-Link Bluetooth Lenke til kommentar
x-team Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Ja! Det skal jeg gjøre til jul men nå ser jeg etter en nettside som jeg kan sende temaene over til telefonen min på! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 å herregud ere muli? www.zedge.no !!!!!!!!!!!!! bli medlem, plukk ut alle themes du ønsker, skriv inn din egen personlige wapside (som du får på zedge) gå dit, last ned!!! vips så har du themes.... GRATIS!!! Lenke til kommentar
x-team Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 laster jeg dem ned til mobilen gratis? Hvor får jeg denne id greiern? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvis du bare går til siden han linket til så får du svar på det du lurer på der. Gjør du ikke det, så les der en gang til Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 bare 1 ting med zedge... zedge i seg selv er gratis, men WAP koster penger... derfor blir det jo egentlig ikke gratis, når man må betale 5 kr i waping pr. tema man laster ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå