--Makaveli-- Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei, skal gi strøm til vifter som skal brukes utenfor PC'en altså uten strømforsyning. Hvor kan jeg finne en transformator til akkurat dette? har søkt rundt på nett, men har ikke funnet noe. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvis det er 12V vifter så blir det vel billigst med en batterilader. Men kanskje 14V blir for mye. Ellers har de batterieliminatorer mange steder, f.eks på Clas Ohlson. http://www.clasohlson.no/ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 eller bruke en vanlig atx psu og jumpstarte den... Lenke til kommentar
Vigge Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har 1 stk. universal lader ( kan bytte kontakter ) som jeg driver noen vifter med. Har fungert helt fint så langt. Ellers så kan du alltids ta en gammel lader fra et loppemarked eller liknende. koster typ spøtt-og-ingen-ting. Bare sjekk at utgangs verdiene stemmer med det du skal ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå