Gå til innhold

ang R9200 mobile skjermkort

ganilsen

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en lærer på skolen nnå som har et lite problem. Han har en compaq (husker ikke modell) med et ATI Radeon 9200kort. Dette har jo s-video ut og rgb ut. Og man har mulighet til å kjøre flere skjermer sammtidig.

Det han vanligvis gjør, er at han kobler en projektor til via rgb-utgangen og "speiler" bildet fra skjermen til lerretet. Dette funker greit, og vi ser det han ser på skjermen.

Når han viser powerpoint filer og flash filer og sånt så funker allt. Men Problemet kommer når han skal vise filmer med media player.

Da kommer filmen opp på den ene skjermen (altså _kun_ primary, enten det er skjermen eller projektoren) og på den andre skjermen (secondary, selvfølgelig)

så ser man bare "skallet" til mp, men ikke bilde.

Noen som har noen tips her, kansje samme problemet og har løst det? Kan det rett å slett løses med de nyeste driverne?

Har hørt at man kan sette begge som primary og at det da skal funke, men når jeg setter den skjermen som står på secondary til master så switcher den andre motsatt vei.

Håper på noen kloke ide'er her, for på dette området er jeg helt blank. Har heller ikke en laptop selv slik at jeg får testet ut diverse ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...