Gå til innhold

Uninstallasjon Og Installsjon Av Omega Drivere?

Nitrius

Anbefalte innlegg

Okay har et lite spørsmål anngående hvordan man oppgraderer ati omega drivere til nye ati omega drivere, tok dette fra hjemmesiden:

"I already have a previous version of the Omega Drivers installed, what is the easiest way to upgrade to a new Omega set?

Just uninstall Radlinker and the old setup tools from the start menu, then install the new set on top of current one, no need to uninstall it first, it will self-upgrade."

Jeg skjønner at du bare trenger å uninstallere radlinker, men så må jeg fjerne old setup tools å, hva er old setup tools?

Fint om noen kunne fortall meg på godt norsk hva jeg må fjerne før jeg oppdatere.

Vil bare være 100% til neste gang når jeg skal oppgradere til nye omega drivere :)

Takker for svar på forhånd!

Edit: Et lite offtopic spørsmål,

"The Advanced SmartGart Options is not working, nothing happens when I click it...

Make sure the SmartGart service is enabled and set to automatic, if not, set it to Automatic and restart."

Hvor kan jeg sette den til automatic? siden når jeg trykker på Advanced SmartGart Options skjer det ikke noe, og ja jeg har sett igjennom egenskapene til skjermkortet og jeg finner ikke noe smartgart der.

Endret av remy5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det viste jeg, men jeg tenkte kansje det ikke var noe vits vis man egentlig ikke behøver det, skal liksom bare oppgradere driverne, men å uninstallere dem helt som du sier er vel det lureste.

Men kunne noen svart på det offtopic spørsmålet mitt også? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...