DipmiX Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette spillet? har bare shareware og den rocker vilt... dette er ikke et nymotens spill, med nyeste 3d engine, faktisk har den ikke noe 3d engine... hehe anyway... noen som kan tipse meg hvor jeg kan få tak i det... Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 det står en email adresse i spillet som forteller deg hvor du kan henvende deg hvis du vil kjøpe spillet,,, går da ut i fra at det er gazilionar deluxe du tenker på.. du kan også prøve og henvede deg til Spiderman, hvis jeg husker rett har de 1 eller 2 exemplarer liggende til ca 50 kr Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2002 spiderman? har du en link som jeg kan bruke? har nemilg ikke Gazillionaire delux på PC-en min lengre derfor er det litt vanskelig å vite hvor jeg kan få tak i det. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Han mener sikkert den spillsjappa som ligger i Kirkegata i Oslo, mye kult der! http://www.spiderman.no/ Hmmm de hadde flere butikker også jo... Buskerud, Drammen, Stavanger, Trondheim og Tromsø. Sånn helt utenfor tråden: har gjort mange kupp hos Spiderman i Oslo...kjøpte bl.a. haugevis med billige filmer på LD for et par år siden. Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 Takker og bukker :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå