End-re Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei, jeg skal kjøpe meg Creative Megaworks 250 THX 2.1 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=114820&cks=SER Så da må jeg ha nytt lydkort.. men hvilket? burde det ha THX godkjenning siden høyttalerene har det? kom med forslag...helst ikke over 500 kr da Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Så da må jeg ha nytt lydkort.. men hvilket? burde det ha THX godkjenning siden høyttalerene har det? Nei, lydkortet trenger ikke være THX sertifisert. Skal du tenke sånn må du THX sertifisere rommet ditt også. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Så da må jeg ha nytt lydkort.. men hvilket? burde det ha THX godkjenning siden høyttalerene har det? Nei, lydkortet trenger ikke være THX sertifisert. Skal du tenke sånn må du THX sertifisere rommet ditt også. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvis man henger seg opp i THX sertifisering, og ønsker et THX sertifisert anlegg, må alle ledd i kjeden være THX sertifisert. Også rommet. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 men... sånn som i Doom3 .. det har mulighet for THX lyd... blir det det da.. hvis jeg ikke har THX lydkort? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Bare sørg for at lydkortet ditt har coax utgang. Jeg har samme anlegget. Det er kjempe bra det, men lyden blir en del dårligere hvis du må bruke vanlig minijack kontakt! Lenke til kommentar
End-re Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 hvilket lydkorta har du da? peterman Lenke til kommentar
End-re Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 er ikke sånn lyd mann men.. coax hva er det optisk ? også, følger det med coax kabel til lydkortet eller høyttalerene ? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Digitale lydsingnaler overføres vanligvis på to måter. Enten som et elektrisk signal gjennom en coaxial digitalkabel, eller optisk, altså luspulser gjennom en optisk kabel. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 ja, men følger det med en slik kabel i lydkortet eller høyttalerpakkene ? eller må jeg kjøpe det ved siden av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå