Zuluzion Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Lurer på åssen jobb jeg kan få hvis jeg går medie og kommunikasjon. Driver med et prosjekt og finner ikke noen "ordentlig" jobber. Skal ha en som man kan jobbe med vertfall et par år.. Tusen takk Endret 19. oktober 2004 av Zuluzion Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 du kan nok få diverse jobber innen media, men eg tror du gjør det lurt i å ta høgskole utdanning i tilegg. (der du spesialiserer deg innenfor en spesiel type medium) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det kommer an på hva du velger siste året. Du kan få fagbrev som bokbinder, fotograf osv. på m&k, men går du tre "vanlige" år for å få studiekompetanse, har du så og si de samme mulighetene som elever på andre linjer. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Men en helt vanlig jobb innen mk. Feks når man er nyutdannet. Designe ting for Apple feks. Og hvor mye er det vanlig å tjene. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Men en helt vanlig jobb innen mk. Feks når man er nyutdannet. Designe ting for Apple feks. Helt vanlig jobb? Nyutdannet fra hvor da? Designe ting for Apple kan vel ikke helt kategoriseres som en vanlig jobb. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 for å få jobb innen media etter 3 år på mk så tror jeg man nesten er nødt til å ta videre utdannelse. er så godt som umulig å få noen ordentlig jobb innen media uten utdannelse. Men da har man jo nesten alt å velge mellom... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Lurer på åssen jobb jeg kan få hvis jeg går medie og kommunikasjon.Driver med et prosjekt og finner ikke noen "ordentlig" jobber. Skal ha en som man kan jobbe med vertfall et par år.. Tusen takk Du kan gå ut i lære som fotograf etter to år, dvs at du ikke tar påbygningåret. Men når man har gått tre år har man egentlig bare generell studiekompetanse, så det er å anbefale å farte videre til høyskole\universitet, høyere utdanning ihvertfall. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg skal skal gå videre på uio. Så en vanlig jobb, for en nyutdannet student. Hvor mye vil jeg tjene ca. Merk: dette er et prosjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå