skjelsba Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 ChessEasy er satt opp på en spesiell måte i våre systemer. For å endre et annet abonnement til ChessEasy krever dette administrasjon fra vår side. Lurer på hvordan chess definerer ordet "administrasjon". De må vel trykke på noen knapper for å forandre fra king til move også om en gjør det via telefon istedet for mine sider. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nå må jeg vekke denne tråden til live igjen. Gjett hvilket abonnement fra chess som har kommet på markedet igjen? Jupp, det er Chess Easy, bare mye bedre! Sjekk ut selv, hos Chess. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Et bra tilbud det her!! Husker jeg hadde dette tidligere... synd med den høye datatrafikkprisen.. den ødelegger for meg.. Forøvrig "ganske" likt OneCall sitt "Aktiv" abonnement også.. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Chess premium er mye billigere og bedre!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå