Gå til innhold

chess easy! :)

Anbefalte innlegg

Ikke for å virke paranoid, men er det ingen som syntes det virker litt mistenksomt når en bruker blir medlem av forumet, skriver lovord om en tjeneste/produkt/bedrift for så å forsvinne igjen..? Vi har da hatt mange tilfeller av at folk som har innvolvert i en bedrift prøver å skaffe PR gjennom forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes dette begynner å skli ut.

Hvis vi kan komme tilbake til opprinnelsen for tråden:

Det er et ganske enkelt regnestykke å finne ut om det lønner seg.

Man tar differansen i kostnad mellom eksisterende abonn. og Chess Easy. Hvis denne er positiv ganger man denne med forbruket. Ut ifra det tallet og engangsutgiften (kr.199,-), kan man finne ut hvor lang tid det vil ta før man begynner å tjene på dette

Jeg har regnet ut at hvis jeg ringer for 15 minutter og sender 100 sms pr.mnd, vil det ta ca 8 mnd, før "break even"

D.v.s. Fordelene ved billigere bruk med Chess Easy i forhold til Chess Connect, har spist opp engangskostnaden på 199 kr.

Jeg har byttet abonn.

:yes:

Lenke til kommentar

Hvorfor iallverden kan de ikke bare senke prisene på det tilsvarende abonnementet, isteden for å opprette et nye som er billigere?

Synes det er RÅTTENT gjort at vi skal betale noen avgift for å bytte abonnement. Bare for å suge mest mulig penger av oss!

Chess blir ikke så billig allikevel i lengden :(

Begynner å bli svært forbannet over måten de behandler kundene sine,

finnes det noen alternativer til chess??

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja, http://www.onemobile.no De har samme priser som chess easy og kontant samt at du har muligheten til å velge mellom forhåndsbetalig, faktura eller kredittkorttrekk. GPRS er også billigere hos de (6 kr/MB).

Har vært kunde der siden august og er bare fornøyd så langt. Litt probelmer med en faktura som var feil, men det rettet de raskt opp og de er rimelig kjappe på å svare på kundeservice.

Lenke til kommentar

Ja, http://www.onemobile.no De har samme priser som chess easy og kontant samt at du har muligheten til å velge mellom forhåndsbetalig, faktura eller kredittkorttrekk. GPRS er også billigere hos de (6 kr/MB).

Har vært kunde der siden august og er bare fornøyd så langt. Litt probelmer med en faktura som var feil, men det rettet de raskt opp og de er rimelig kjappe på å svare på kundeservice.

Hei

Det stemmer ikke helt at de har de samme prisene,det er dyrere etableringsavgift(One 299,- Easy 199,-)Og dessutten så koster mms 2,39 hos One mens hos Chess så koster det 1,99

Lenke til kommentar
Sendte nå avgårde min 4 mail med ønske om å bytte til Chess Easy. Får håpe at "med det fjerde skal det skje".

Hei

Hvorfor ringer du ikke,da blir det ordnet med en gang?

Kan jeg selvfølgelig gjøre, men hele poenget med Chess Easy er jo at man skal ordne det meste selv via internet og mail. Synes derfor ikke det er noen god begynnelse at de er så sene med å svare på mail før jeg i det hele tatt har byttet.

Også er jeg pokker så sta da...... :p

Lenke til kommentar

Her er begrunnelsen jeg fikk fra Chess da jeg spurte om hvorfor de tok betalt for å skifte til Easy og ikke de andre:

ChessEasy er satt opp på en spesiell måte i våre systemer. For å endre et annet abonnement til ChessEasy krever dette administrasjon fra vår side.

Ved ny bestilling blir abonnementet satt opp slik fra starten av og det blir ikke noe ekstra administrasjon for oss

Tåpelig forklaring spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...