Epsilon- Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sitter her med en harddisk som os'et har klikka helt på, og seff ligger de viktige tingene på c: Nå har jeg tatt ut harddisken og satt den i min pc, men jeg kommer ikke inn i my documents, fordi den er beskytta eller noe crap. Jeg skal kopiere de tingene som ligger i my documents over til den andre partisjonen og så reinnstallere winxp. Hvordan bryter jeg meg inn? Lenke til kommentar
butare Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvis jeg raskt skal slenge inn et svar så... Hadde samme problemer for et par år siden. Hvis jeg husker rett så må du gå på rettighetene på den mappa du skal åpne. Gi deg selv rettigheter til å aksessere mappen. Håper jeg ikke husker for mye feil. Ellers så finner du ting på nett om dette. Søkte litt og fant dette. Se om det er ting der som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Som nevnt trenger du å ta over eierskapet over mappene og filene og en veldig enkel og fin veiledning finner du her: take over ownership of folder or disk Endret 19. oktober 2004 av Xantix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå