Gå til innhold

Min erfaring med Snorre Data

Anbefalte innlegg

Har hatt en heller dårlig erfaring med http://www.snorredata.no.

Jeg bestille med en Acer ferrari 3200 samt to 19" Lcd skjermer fra snorre data og har nå vært gjennom et lite helvete...

Jeg måtte vente ca en ukes tid for at varene skulle komme på lager, greit nok det. Men så gikk det først en uke, og på mandagen etter det tok jeg kontakt via telefon. Jeg fikk beskjed at den siste varen nå var kommet inn på lager og at hele ordren var på plukkliste. Han jeg snakket med på telefonen lovet at jeg skulle få ordren på fredag, senest mandag. Jeg ble selvfølgelig sjeleglad for de gode nyhetene og gikk med en bra følelse resten av uka :D

Men som du sikkert nå har gjettet kom det ikke noe på fredag, eller mandag for den saks skyld. Jeg ventet til neste onsdag før jeg ringte dem opp igjen for å høre hva som skjer. Jeg fikk høre i den andre enden at ordren fortsatt var på plukkliste! Nå begynner jeg å bli forbanna men roer meg fort ned, de må tross alt ha en god unnskyldning... personen i den andre enden viste ikke helt hva som var galt men, han skulle undersøke. Han sa han skulle ringe meg opp igjen innen en ti minutters tid. Jeg fikk aldri noen telefon tilbake, så jeg ringte dem en gang til. En annen person svarte telefonen hos Snorre data denne gangen. Jeg fikk høre at han første jeg snakket med hadde gått hjem for dagen... klokka var 13.00, og han hadde ikke engang gitt fra seg saken til noen andre. Lite hyggelig. Uansett så må også denne personen ta seg tid til å undersøke saken. Han ringer meg opp igjen etter en halvtimes tid. Jeg fikk beskjed om at alt var i orden og at orderen min skulle bli sendt ASAP. Jeg fikk nok en gang en god følelse, jeg trodde tross alt at ting nå var i orden! :no:

Jeg fikk pakken min etter 4 dager. Jeg åpnet først de to skjermpakkene, de var i orden men - Jeg fikk ikke laptoppen jeg bestilte!!!! Jeg fikk Ferarri 3000 i stedet for 3200!!!!!! :wallbash: Makan til udugelighet altså.

Det ble til at jeg selv tok initiativet og kjørte til Snorre data, som holder til på Lillestrøm(bor selv i Bærum).

Jeg fikk byttet til den riktige laptoppen uten noen større problemer.

Det tok cirka en måned men, tok slutt fikk jeg det jeg bestilte :)

For å oppsummere: Ikke kjøp noe hos Snorre data.

takk for meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke bra Service nei, skulle tro de var interesserte i å yte bedre enn det. Hvertfall hvis de er relativt nye...

På den annen side sier de selv at de retter seg kun mot bedriftsmarkedet, den gjesteløsningen var jo mildt sagt sær.

Men web-sidene var flotte, det skal de ha!

Lenke til kommentar
For å oppsummere: Ikke kjøp noe hos Snorre data.

Nå er det ikke aktuelt for meg allikevel, siden jeg ikke bor i Norge lenger, men tror nok jeg ville trengt mer enn en misfornøyd kunde før jeg avskrev et firma. Uhell skjer, og du fikk jo tross alt pakken raskt når du traff på noen som kunne ordne opp. Etter det du skriver var det heller ikke noe problem å få byttet til riktig vare (noe som jo burde være en selvfølge, men når en ser på enkelte erfaringer her er det ikke alle butikker som kan loven like godt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...