Clerion Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har merket at jeg sier yes yes veldig mye. Flere som har det samme problemet??? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 trenger dette temaet en egent tråd? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Nei nei nei, og er det ikke snart på tide å kutte ut disse meningsløse trådene/postene dine? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Nei nei nei, og er det ikke snart på tide å kutte ut disse meningsløse trådene/postene dine? Er da ikke meningsløst da!!!! Jeg lurer bare på det.... Den som vill kan velge å lese/ svare. De som ikke bryr seg svinger utenom??? OK? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er da ikke meningsløst da!!!! Hva har du på skiva om vinteren når det regner og blåser fralandsvind og favorittskjorta di er til vask? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er da ikke meningsløst da!!!! Hva har du på skiva om vinteren når det regner og blåser fralandsvind og favorittskjorta di er til vask? hva tror du eller?? fårikål så klart. jeezz... noen folk altså. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Er da ikke meningsløst da!!!! Hva har du på skiva om vinteren når det regner og blåser fralandsvind og favorittskjorta di er til vask? Ikke vær frekk. Hvorfor er du her hvis du syns det er så tåpelig??? Desuten hadde jeg hatt elgpølse på skiva mi!!! Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 fårikål på skiva?? ja, leste du ikke hva han skrev? det blåser jo fralandsvind. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Dette er mer søppel enn vi trenger her. Ta det i SO3 om du må. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Stenges pga dårlig kvalitativt innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg