Gå til innhold

Hva bruker du som blandevann?

Clerion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan smaker Jack Daniel's? Er det drikkbart, eller bør jeg holde meg til vodka + brus?

Jack Daniel's er drikkbart, men det kommer ann på om du liker/har smakt Wiskey før. Den er ikke like stram som Skotsk Wiskey, litt mildere.

Men personlig liker jeg div typer Skotsk Wiskey, single malt, Glenfiddich Single Malt 12 Years Old eller Oban er favoritt :love:

Ellers er rund fin Cognac som Hennessy X.O og Larsen X.O ikke å forakte som kosedrink.

Nå er jo ikke dette for nybegynnere, men noe man kanskje man begynner å like etterhvert som man blir eldre. Som ungdom likte jeg bedre Screwdriver (appelsinjuice og vodka) for å bli full :blush: , eller div typer saft og isbiter som kosedrink (mammas hjemmelagede solbærsaft var snadder å blande med) :D

Lenke til kommentar

den enkleste og beste mixen jeg foreløpig bruker er :

vikingfjord

fylle opp glasset med sprite og så hive en dæsj med battery oppi.

men har fått sansen for white russian så har lyst å prøve å lage den privat.. menne blir litt kostbart for en fylla. sprit + kalhua blir litt for dyrt så blir vel sprit + sprite + battery på vorspiel og så får jeg heller ta en white russian på byn..

en an ting som og funker er å drikke øl og kaffi.. først et par øl og så en kopp med kaffi og så øl igjen... ølen blir bedre for min del etter jeg har drukket kaffi..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...