Caddy Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Battery og blå sprite... Blir grønt, og smaker utrolig digg.. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) HB er uaktuelt, det burder alle forstå. Det var kult og billlig, når man var 14år gammel.. Skjønn det at sprit er best fra vinmonoplet ikke fra kanner, eller apparatet til naboen! Endret 28. oktober 2004 av tøs Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvordan smaker Jack Daniel's? Er det drikkbart, eller bør jeg holde meg til vodka + brus? Jack Daniel's er drikkbart, men det kommer ann på om du liker/har smakt Wiskey før. Den er ikke like stram som Skotsk Wiskey, litt mildere. Men personlig liker jeg div typer Skotsk Wiskey, single malt, Glenfiddich Single Malt 12 Years Old eller Oban er favoritt Ellers er rund fin Cognac som Hennessy X.O og Larsen X.O ikke å forakte som kosedrink. Nå er jo ikke dette for nybegynnere, men noe man kanskje man begynner å like etterhvert som man blir eldre. Som ungdom likte jeg bedre Screwdriver (appelsinjuice og vodka) for å bli full , eller div typer saft og isbiter som kosedrink (mammas hjemmelagede solbærsaft var snadder å blande med) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Sprite og hjemmebrent Eller Absolut Vodka da for lovlighetens skyld! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Whiskey inneholder ekstremt høye mengder fusel (samlebetegnelse for alkoholer større enn metanol som butanol og propanol osv.) disse gjør at du har det jævlig dagen derpå. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 50/50 øl/sprit Eller fanta erotic. Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Eller fanta erotic. KE? nytt merke?!? hvordan smaker den? Jada... veit du egentlig mener exotic... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 KARSK! that's the spirit! Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Absolutt sitron + Fanta shockata (eller åssen det skrives) Svart kopp er også en sikker vinner Men når det er sagt drikker jeg helst ØL Endret 30. oktober 2004 av kengdal Lenke til kommentar
Cera Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Sprite og hjemmebrent Eller Absolut Vodka da for lovlighetens skyld! Er det faktisk noen som faktisk drikker absolutt forsatt..? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 absolut æsj svensk drit en god flaske stolichnaya men god Rum eller Whiskey er heller ikke å forakte Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 den enkleste og beste mixen jeg foreløpig bruker er : vikingfjord fylle opp glasset med sprite og så hive en dæsj med battery oppi. men har fått sansen for white russian så har lyst å prøve å lage den privat.. menne blir litt kostbart for en fylla. sprit + kalhua blir litt for dyrt så blir vel sprit + sprite + battery på vorspiel og så får jeg heller ta en white russian på byn.. en an ting som og funker er å drikke øl og kaffi.. først et par øl og så en kopp med kaffi og så øl igjen... ølen blir bedre for min del etter jeg har drukket kaffi.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Iskald (bokstavelig talt) Absolut er DIGG da! Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Tran som blandevann Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er det faktisk noen som faktisk drikker absolutt forsatt..? hvorfor skulle det ikke være det? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 jeg har sagt det så mange gANGER NÅ OG SIER DET IGJEN. stoli. dworek jeltzin. select r jelinek gode vodkaer hold dere til dem. dette4 er så klrt min persnonlige menog men jeg er en brukbar vodka kjenner og de fleste jeg kljenner er enige med meg Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Skrevet under påvirkning av noe rart. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 beklager skrivefeil. jeg kom hjem litt brisen og prøvde å leke like datanørd som vanlig. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Samme her, Drakk foresten vodka og juice i kveld. Å drikke vodka bart er uaktuelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå