JR Ewing Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Jeg syns tyrker er helt forjævlig. Da drikker jeg heller karsk, er jo tross alt trønder. Endret 27. oktober 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Skal vi see.... Sex On The Beach: Vodka Peach sprit Appelsinjiuce Craneberry juice / singapore Sling drink mix NAM NAM Strawberry Daquiry: Ferske jordbær/jordbærkonsentrat fra polet Martini Daquiry Vodka sprite evnt sourmix Dersom man ikke ha så mye penger, så er alltid Battery / redbull en slager... Evnt også sprite og den drinkmixen som skal blandes med sprite (San Fransisco) Teknekt er godt.. mm.. Varm sitronte og vodka i teen... mmm... PS: Kakao er ikke et alternativ... imo... Uansett... Det er ikke feil å blande ut spriten, det er derimot riktig å gjøre det. Dersom du drikker det rent, kan du raskere miste kontrollen og bli overstadig dritings. Noe som ikke er noe behagelig for deg eller resten rundt det. En uberdritings person kan ødelegge et helt vorspiel! ^^ Lenke til kommentar
Cera Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 aiaiai, daiquiri med vodka??? Sprite?? Martini?? Lenke til kommentar
nord Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 ikveld er det snakk om sprite og fanta green apple, enjoy Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jaja... må ha daquiry med vodka... ha litt fart på sakene vettu.... og med sitronbrusen så blirn noe lettere å drikke hehe... ... Men martinien er jeg usikker på... husker ikke hva den het jeg... men tror Martini Bianco også kunne brukes oppi der, for å få litt syrligsmak om du kun bruker jordbærekstrakt fra polet. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jaja... må ha daquiry med vodka... ha litt fart på sakene vettu.... og med sitronbrusen så blirn noe lettere å drikkehehe... ... Men martinien er jeg usikker på... husker ikke hva den het jeg... men tror Martini Bianco også kunne brukes oppi der, for å få litt syrligsmak om du kun bruker jordbærekstrakt fra polet. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok sett litt godt etter neste gang du bestilte en daiquiri ute Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 man ser da ikke på hva de putter oppi der når man henger i baren da... ^^ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Vodka funker helt greit med bare sprite, så lenge det er en dæsj med Tom Collins guffe oppi Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 I dag var det juice som gjaldt, bra det. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) kaffe, jus(juice), battery, noen ganger brus Endret 24. oktober 2004 av Gregers Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jaja... må ha daquiry med vodka... ha litt fart på sakene vettu.... og med sitronbrusen så blirn noe lettere å drikkehehe... ... Men martinien er jeg usikker på... husker ikke hva den het jeg... men tror Martini Bianco også kunne brukes oppi der, for å få litt syrligsmak om du kun bruker jordbærekstrakt fra polet. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok sett litt godt etter neste gang du bestilte en daiquiri ute enig det kunne like gjerne bestilt en sweet loverboy med ektra gulrot Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Siden jeg er fra trøndelag så må jo kaffe og te (teknert) være sikre vinnere. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Kaffe er DIGG etter en fyllekule og egentli digg med kaffepause på fest også Min konklusjon: Kaffe er flotte greier Lenke til kommentar
moesen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 92% druebrennevin blandes 50/50 med kaffe i en kopp. Finnes ikke bedre!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Skal vel helst være vanlig heimert. Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 HB + Kaffe = Karsk eller HB + Te (med litt sukker) som jeg/vi da kaller Tarsk. Fungert bra bra for meg i alle år. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hehe, teknert er ikke så verst.. Bare husk å ha den ganske varm og mye sukker i. Demper spritsmaken helt utrolig mye. En drikk for ekte menn. Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Blandevann? Det er for pingler hehe.. smaken e som rompa ingenting er som en god kaffe karsk Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 92% druebrennevin blandes 50/50 med kaffe i en kopp. Finnes ikke bedre!! hørtes litt kvalmt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå