enden Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvordan smaker Jack Daniel's? Er det drikkbart, eller bør jeg holde meg til vodka + brus? Hvis du normalt drikker vodka og brus så tror jeg overgangen til JD er ganske stor, men det anbefales absolutt å prøve Husk at wisky er kosedrikk, og absolutt ikke noe du vil skaffe deg bakrus av... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Å bruke brus er idiotisk. Gjorde det i mitt første år. Drikker enda ikke Fanta flere år senere. Sitronbrus er igrunn eneste som funker. Nei, Øl! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Blandevann? Det er for pingler Lenke til kommentar
Folo Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Sambuca liker jeg best ren. Smaker himmelsk godt. Lakris er koos. Hot'n sweet = lakris Sambuca = anis ! men sambuca er det mest fantastiske som finnes, tar du med en falske på vors er det hela i taket uansett Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Noen som har drukket Schpaaa Vodka? Den er ganske digg, fikk en flaske til bursdagen av schmelck faktisk Den drikkes rein eller med Battery Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sprite eller appelsinjuice... Er også godt å gomle på noen seigmeinn hvis du skulle gå tom for blandevann Lenke til kommentar
Cera Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvordan smaker Jack Daniel's? Er det drikkbart, eller bør jeg holde meg til vodka + brus? Hvis du normalt drikker vodka og brus så tror jeg overgangen til JD er ganske stor, men det anbefales absolutt å prøve Husk at wisky er kosedrikk, og absolutt ikke noe du vil skaffe deg bakrus av... JD er vel ikke akkurat kosewhisky..! JD duger til 'Whisky og Cola'. Det spørs hva man legger i ordet "blandevann", men etter min definisjon er det alkoholfri drikke som tilsettes for og oppnå annen smak;altså bruker en "blandevann" i drinker. Og når en så tar opp hvor voksne folk er, er det så veldig umodent og drikke drinker? Forøvrig er det vel ingenting som er så umodent (når en først snakker om at noe er umodent her) som og sitte og drikke billig-sprit bart, og samtidig tro at en er så mye bedre enn alle andre. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Blander ut safta mi med vann jeg 1 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 driver å vurderer hva jeg skal blande ut smirnoff'en med jeg. noen krative forslag? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 noen krative forslag? Ikke noe kreativt forslag fra meg, men hvis du bare skal på fylla er det jo like greit å bare bruke sprite eller schweppes. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 ja er det jeg pleier å bruke. Men føler liksom at smaken kunne ha vært bedre Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 ja er det jeg pleier å bruke. Men føler liksom at smaken kunne ha vært bedre Fun light jordbærsaft fungerer faktisk utmerket hvis du er ute etter å fjerne spritsmak. blandes 1/4... Lenke til kommentar
shabador Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Sitter og drikker øl akkurat nå, men du kan prøve fanta exotic med en dash "sitronsyre" (Gul flaske formet som en sitron... Man kjøper det der de selger té i butikken...) Mesteparten av spritsmaken forsvinner, og man kan bøtte innpå. Dersom man kun bruker Exotic blir det ganske kvalmt, men med en god dash av den sitrongreia, så blir det en forfriskende drink. EDIT: Husk isbiter. Endret 21. oktober 2004 av shabador Lenke til kommentar
Flames Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg drikker for det meste bare øl, men.. Vodka: Sprite, Schweppes Grapesoda og schweppes lemon Bacardi: Cola, isbiter og lime (my favourite!) Lenke til kommentar
shabador Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Bacardi: Cola, isbiter og lime (my favourite!) Hear, hear! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 KARSK! 1 av 100 måter man kan ødelegge en kopp kaffe på Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 vodka stolichaya drekkes bar eller blanda med sprite eller juice EDIT: og gjerne begge deler Øhøy... Stoli er hellig og skal ikke blandes. Personlig drekker jeg bare hjemmemekka tyrker og øl. Av og til Hammer og nettopp Stoli. endelig en som har skjønt det stoli er hellig men det er vel egentli R. Jelinek Jeltzin og dworek også er det noe jeg kan så er det Vodka Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Beste drinken noensinne er White Russian!! Kose seg! Edit: Tulleleif Endret 22. oktober 2004 av PSION Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå