Gå til innhold

Hva bruker du som blandevann?


Clerion

Anbefalte innlegg

Hvordan smaker Jack Daniel's? Er det drikkbart, eller bør jeg holde meg til vodka + brus?

Hvis du normalt drikker vodka og brus så tror jeg overgangen til JD er ganske stor, men det anbefales absolutt å prøve :) Husk at wisky er kosedrikk, og absolutt ikke noe du vil skaffe deg bakrus av...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan smaker Jack Daniel's? Er det drikkbart, eller bør jeg holde meg til vodka + brus?

Hvis du normalt drikker vodka og brus så tror jeg overgangen til JD er ganske stor, men det anbefales absolutt å prøve :) Husk at wisky er kosedrikk, og absolutt ikke noe du vil skaffe deg bakrus av...

JD er vel ikke akkurat kosewhisky..! JD duger til 'Whisky og Cola'.

 

Det spørs hva man legger i ordet "blandevann", men etter min definisjon er det alkoholfri drikke som tilsettes for og oppnå annen smak;altså bruker en "blandevann" i drinker. Og når en så tar opp hvor voksne folk er, er det så veldig umodent og drikke drinker?

 

Forøvrig er det vel ingenting som er så umodent (når en først snakker om at noe er umodent her) som og sitte og drikke billig-sprit bart, og samtidig tro at en er så mye bedre enn alle andre.

Lenke til kommentar

Sitter og drikker øl akkurat nå, men du kan prøve fanta exotic med en dash "sitronsyre" (Gul flaske formet som en sitron... Man kjøper det der de selger té i butikken...)

 

Mesteparten av spritsmaken forsvinner, og man kan bøtte innpå. Dersom man kun bruker Exotic blir det ganske kvalmt, men med en god dash av den sitrongreia, så blir det en forfriskende drink.

 

EDIT: Husk isbiter.

Endret av shabador
Lenke til kommentar
vodka stolichaya  :w00t:  :w00t:

drekkes bar eller blanda med sprite eller juice

 

EDIT: og gjerne begge deler

Øhøy... Stoli er hellig og skal ikke blandes.

 

Personlig drekker jeg bare hjemmemekka tyrker og øl. Av og til Hammer og nettopp Stoli.

endelig en som har skjønt det :thumbup:

stoli er hellig :w00t:

men det er vel egentli

R. Jelinek

Jeltzin

og dworek også

 

er det noe jeg kan så er det Vodka

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...