Gå til innhold

Hva bruker du som blandevann?

Clerion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sambuca: Hva du tror? Den skal seff drikkes ren.

Absolutt ikke! Den skal i et shotglass med ca like mye Baileys under ;)

Nei off, mørk sprit er noe skvip. Den skal være ren som naturen og sterk sm en bjørn. Nemlig Smirnoff.
:sick: Mørk sprit skal nytes. Ikke alle som drikker sprit bare for å bli fortere full enn på øl vettu ;)
Lenke til kommentar
rlz: sambuca er det styggeste jeg har smakt, omtrent. Jeg måtte hive innpå massevis av diverse andre drikkevarer for å få bort smaken så fort som mulig.

Blah. :sick:

Agreed... smaker kongen av danmark, noe som minner meg om svette bilferier der modern tvangsforet meg med dette fæle dropset.

Lenke til kommentar
Nei off, mørk sprit er noe skvip. Den skal være ren som naturen og sterk sm en bjørn. Nemlig Smirnoff.
:sick: Mørk sprit skal nytes. Ikke alle som drikker sprit bare for å bli fortere full enn på øl vettu ;)

:roll: Nei det sa jeg aldri heller, men jeg klarer det bare ikke. Eneste som går er Jegermaister.

Men ellers holder jeg meg til smirnoff, bacardi, vodka og ØL!

Lenke til kommentar

Rom:

Coca Cola og Baccardi Superior, med en limebåt og plenty av isbiter. (Dette er min favoritt)

Vodka:

Litt forskjellig. Men drikker for øyeblikket mest Fanta Exotic, Vodka og en stor sprut med sitron... uhm... syre? (Den gule lille flasken formet som en sitron som man finner i butikken sammen med tilbehør til te)

En annen drink som er god er Tom Collins. Bruker den lugubre drinkmixen man kjøper på butikken, sammen med Sprite og Vodka, samt mye is. (Man skal egentlig bruke Gin, sitronjuice og club soda...)

Lenke til kommentar
Blandevann?

God sprit skal drikkes bar ja. Må du blande det ut eier du ikke smak, eller så har du kjøpt noe skvip!

Pisspreik. Brennevin er godt, mend et finnes da forskjellige varianter. Noen må blandes ut andre skal strengt talt nytes bar. Drikker du vikingfjord bar?

Min favoritt er; Jeger og Battery, (20 / 80). Battery er bare for litt ekstra smak...

Mmmm så godt!!

Endret av tøs
Lenke til kommentar
normal sprit må drikkes rein, eller til nød blandes med RedBull!

hb må blandes med RedBull eller Battery... namanam :love:

ikke bare det at HB er farlig, men det finnes ikke godt..

Som regele er det en vond ettersmak, og jeg finner det ikke godt i det hele tatt..

HB kjøper jeg aldri. Har jeg ikke råd til Jëger eller vikingfjord, kjøper jeg heller øl...

Lenke til kommentar
normal sprit må drikkes rein, eller til nød blandes med RedBull!

hb må blandes med RedBull eller Battery...  namanam :love:

ikke bare det at HB er farlig, men det finnes ikke godt..

Som regele er det en vond ettersmak, og jeg finner det ikke godt i det hele tatt..

HB kjøper jeg aldri. Har jeg ikke råd til Jëger eller vikingfjord, kjøper jeg heller øl...

åduveit, smaken er som baken.

bor man i Brumunddal er man som regel oppvokst på Hb, og siden jeg lever fortsatt, ser jeg ingen grunn til ikke å drikke det, billig er det å. :)

Lenke til kommentar
Hva er HB?

Jeg er alt for ung til å overhodet vite noe om det(Yeah right!), men gin skal hverfall drikkes bar! Mamma og pappa skal alltid ha noe Tonic Water oppi...smaker best uten. Gammel Dans, derimot, det blander de aldri.

Hb er hjemmebrent. altså hjemmelaget og ulovelig sprit.

ofte på mellom 80-96%. men det kommer helt ann på hvor flink du er til å "koke"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...