Clerion Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hva bruker du som blandevann? Liker Urge og fanta godt... Hva med dere? Endret 19. oktober 2004 av johanol Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hmm Urge som blandevann? må testes. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 [quote name='Loffelur' date='19/10/2004 : 12:59'] Blandevann? [/quote] blandevann Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Blandevann? God sprit skal drikkes bar ja. Må du blande det ut eier du ikke smak, eller så har du kjøpt noe skvip! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 sweppes lemon (vet ikke hvordan det staves ) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Blandevann? God sprit skal drikkes bar ja. Må du blande det ut eier du ikke smak, eller så har du kjøpt noe skvip! vodka er jo ikke godt uansett hva man gjør... HB er hvertfall ikke godt alene... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Blandevann? God sprit skal drikkes bar ja. Må du blande det ut eier du ikke smak, eller så har du kjøpt noe skvip! Tøffen! Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Blandevann? God sprit skal drikkes bar ja. Må du blande det ut eier du ikke smak, eller så har du kjøpt noe skvip! vodka er jo ikke godt uansett hva man gjør... HB er hvertfall ikke godt alene... Nettopp poenget mitt. Drikker du vodka med blandevann har du dårlig smak, drikker du HB så faller det under kategorien skvip. Ø.B: Er tøffere enn toget jeg Den beste spriten er den som skal drikkes bar. Da snakker jeg om wisky, brandy, mørk rom, etc Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Blandevann? God sprit skal drikkes bar ja. Må du blande det ut eier du ikke smak, eller så har du kjøpt noe skvip! vodka er jo ikke godt uansett hva man gjør... HB er hvertfall ikke godt alene... Nettopp poenget mitt. Drikker du vodka med blandevann har du dårlig smak, drikker du HB så faller det under kategorien skvip. Ø.B: Er tøffere enn toget jeg Den beste spriten er den som skal drikkes bar. Da snakker jeg om wisky, brandy, mørk rom, etc dårlig smak? Det er min smak... ikke din. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Fanta lemon og hb Sånn ellers så syns jeg Dworek vodka er godt å drikke aleine... Endret 19. oktober 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Grape Soda. Jeg er for ung, what evvarr lizzm. Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hva bruker du som blandevann? Er du gammel nok til å bruke blandevann til noe? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 bruker egentlig ikke blandevann.. drikker det bart, men drikker så sjeldent stekere saker Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Vodka: Sprite, Fanta Exotic, Fanta Green Apple. Sambuca: Hva du tror? Den skal seff drikkes ren. Annet drikker jeg ikke. Endret 19. oktober 2004 av rlz Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) enten rent eller med swhepps lemon (not) liker ikke sprite egenlitg men driker fordet. men etter et par smirnoff ice går spriten rett ned *wee* Endret 19. oktober 2004 av hansol123 Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Må vel legge til at etter litt lettbooze og et par dram går seff Sekstien rett ned uten problemer, rent. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Nei off, mørk sprit er noe skvip. Den skal være ren som naturen og sterk sm en bjørn. Nemlig Smirnoff. Det kommer helt ann på hvordan sprit man drikker, men prøv noe nektar eller juice. Det er det som blir godt. Ikke noe brus med kullsyre. Heller ikke drink mix'n man kjøper på rema er særlig god.... Man jo også "proffe" dinker google "drinks" og prøv det ut. Man kan lage mye godt. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) vodka stolichaya drekkes bar eller blanda med sprite eller juice EDIT: og gjerne begge deler Endret 19. oktober 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå