TCi Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Syntes at historien i Half Life er utrolig bra jeg.. Ganske syk, men den er jo helt rå spør du meg! Før jeg klarte siste boss undret jeg meg alltig over hvorfor den blå mannen med koffert stod å kikket på meg på et eller annet sted som jeg ikke kunne komme opp/inn til.. Det irriterte meg noe grenseløst, men så klarte jeg bossen og fikk prate med GMAN.. Husker i speedrunfilmen at han passerte Gman, da fattet jeg ikke en døyt... I Half Life 2 skal iallefall en rekke spørsmål bli besvart PS: Og du er ikke den eneste som lurer på det samme Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Kanskje vi skulle skrive manus?:!: Vet at det er dritvanskelig, men det må da finnes noen skikkelig bra forfattere som er HL-fans, og da kunne jo disse skrive et manus. Eller det beste er om vi hadde skrevet et utkast og sendt det til Doug & Co. Ikke det at de ikke sikkert har mottatt hundrevis av manus, men vårt inneholder ikke noe dame, og er 100% fokusert på historien, og å besvare spørsmål. Våpen, lyder og miljøer er seff autentisk. ......eller kanskje vi skal avslutte med at G-Man egentlig er en dame og at ham og Freeman gifter seg og G-Woman blir gravid og føder headcrabs......da er vi igang igjen... Også kan Peter Jackson regissere. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 HL og HL2 er jo en filmopplevelse du får delta i, hvorfor skulle vi trenge en film? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 HL og HL2 er jo en filmopplevelse du får delta i, hvorfor skulle vi trenge en film? Støttes. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 HL er HL og passer ikke inn i en dårlig klisje fra Hollywood. Siden Gordon Freeman ikke blir sett eller hørt gjennom spillet, blir det dårlig film automatisk om Gordon plutselig skulle begynne og snakke OG vise seg. Half-Life er Half-Life, og det er tøft at de sier Nei til en film av spillet. Endelig noen med litt baller som kan si nei til Hollywood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå