co2 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Må ikke glemme at det sansynligvis er noen jordiske som har hatt en finger med i spillet... Det at forskerne måtte få maskinene til å yte 110% til testen Gordon utførte, fikk mange til å misforstå og tro at det var med hensikt. Men slikt ligger det altså ikke ann Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Må ikke glemme at det sansynligvis er noen jordiske som har hatt en finger med i spillet... Det at forskerne måtte få maskinene til å yte 110% til testen Gordon utførte, fikk mange til å misforstå og tro at det var med hensikt. Men slikt ligger det altså ikke ann Og det er det som er så bra med Half Life. Historien er mye dypere enn mange tror den er Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ja, spennende å utforske å fundere Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ja, spennende å utforske å fundere Aner jeg et snev av ironi? Men uansett så synes jeg det er bra at det ikke blir film, hadde sikkert ikke blitt noe bra... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Litt "av emnet" men, Der ja, TCi! Mye bedre med den avataren! Passer bedre til deg! Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Gordon-skuespilleren måtte i alle fall bare være avbildet utenpå esken til filmen, selve filmen ville jo ha vært 100% i første person, og Gordon snakker jo ikke heller. Dette mener jeg helt seriøst. Det ville jo ha ødelagt stemningen å vise Gordon i tredje person og med stemme. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Det hadde vel blitt litt merkelig å spille hl etterpå da ja Edit: Eller han kunne være sånn som Steven Seagal, bare gå rundt å knuse folk, da trenger man ikke å snakke. Endret 19. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det hadde vel blitt litt merkelig å spille hl etterpå da ja Edit: Eller han kunne være sånn som Steven Seagal, bare gå rundt å knuse folk, da trenger man ikke å snakke. hehe jah tenke på det folkens :!: Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Half-Life hører hjemme som spill, ikke film. Om ikke Steven Spielberg hadde lagt den da Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Half-Life hører hjemme som spill, ikke film. Om ikke Steven Spielberg hadde lagt den da Hadde vært kult med et en film av half life konseptet men ikke en film basert på spillet.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Gordon-skuespilleren måtte i alle fall bare være avbildet utenpå esken til filmen, selve filmen ville jo ha vært 100% i første person, og Gordon snakker jo ikke heller. Dette mener jeg helt seriøst. Det ville jo ha ødelagt stemningen å vise Gordon i tredje person og med stemme. Høres nå enda mer kjipt ut om man hadde fått sett en 2timers film hvor en person (sett fra ansiktet - 1. person) hadde gått og drept zombier, og ikke sagt et møvel! Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Selve storyen i HL er jo spennende da, men jeg tror slike spill som vi har i dag generelt ikke passer på film. Det er ikke like spennende å se en kar med briller og brekkjern herje i korridorene på Black Mesa på filmlerettet. Bare det å gi Gordon stemme blir jo å misbruke Half Life. Det siste jeg vil er at det geniale spillet skal bli svertet pga en dårlig filmatisering som kun blir sett pga navnet. Men man kunne jo ha laget en film basert seg delvis på storyen i HL. Med Bruce Willis som røff leder for kommandosoldatene, med den knakende replikken "Forget about Freeman" (Hvorfor har jeg alltid den setningen i huet hver gang noen nevner Half-Life?) Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hadde vært kult med et en film av half life konseptet men ikke en film basert på spillet.. Barney: The Chronicles Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (Hvorfor har jeg alltid den setningen i huet hver gang noen nevner Half-Life?) Kanskje fordi det er navnet på et av kapitlene i spillet Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jojo.. men det er jo enormt mange kapitler da.. I farten kommer jeg kun på "Unforseen Consequenses" og "Questionable Ethics". Åhh.. all denne mimringa... får så lyst til å ta opp spillet igjen... Det er litt vanskelig å sette fingeren på det, men det var noe med omgivelsene i spillet som traff meg midt i hjertet... Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hadde vært kult med et en film av half life konseptet men ikke en film basert på spillet.. Barney: The Chronicles hum ? en film? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Biffer'nMå ikke glemme at det sansynligvis er noen jordiske som har hatt en finger med i spillet... its tha Gman baybi jeg ville likt å se en HL film lagd av en flink regissør som bryr seg om å lage en bra HL film med seriøs handling, ikke bare vanlig hollywood "kjærlighets klisje greiene" Endret 19. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hadde vært kult med et en film av half life konseptet men ikke en film basert på spillet.. Barney: The Chronicles hum ? en film? The chronicles of Barney da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Biffer'nMå ikke glemme at det sansynligvis er noen jordiske som har hatt en finger med i spillet... its tha Gman baybi hvis jeg har forstått alt rett er ikke G-man mennesklig... Men en slags budbringer. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Syntes at historien i Half Life er utrolig bra jeg.. Ganske syk, men den er jo helt rå spør du meg! Før jeg klarte siste boss undret jeg meg alltig over hvorfor den blå mannen med koffert stod å kikket på meg på et eller annet sted som jeg ikke kunne komme opp/inn til.. Det irriterte meg noe grenseløst, men så klarte jeg bossen og fikk prate med GMAN.. Husker i speedrunfilmen at han passerte Gman, da fattet jeg ikke en døyt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå