Dinsdale Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 På HomeLan spurte intervjueren om HL kunne bli film slik som DOOM. Lombardi svarte: Doug Lombardi - We've met with folks in Hollywood to discuss the idea of an HL movie. But around the time we hear, "And then Gordon falls in love..." we usually head back to Seattle screaming. :!: Og **Puh**. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hehe, de hollywood folka er ikke helt i vater :!: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Haha... Hollywood trenger å endre litt på den trenden som går. Det er ingen kvinner i Half Life orginalen så det blir bare teit (bortsett fra de leiesoldatene da). Skjønner Doug meget godt Endret 19. oktober 2004 av TCi Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hehe... Endeli et firma som ikke selger seg ut. Men hadde vært kult og sett f.eks Edward Norton som Gordon Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hehe... Endeli et firma som ikke selger seg ut. Men hadde vært kult og sett f.eks Edward Norton som Gordon Jeg syns Johnny Depp ligner veldig på Gordon i Secret Windows (på plakaten i det minste). Da jeg såg plakaten så var det Gordon jeg tenkte på med en gang Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Pss http://www.stud.ntnu.no/~jorgenhv/bilder/oleenge.jpg der har vi rett man for jobben. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Psshttp://www.stud.ntnu.no/~jorgenhv/bilder/oleenge.jpg der har vi rett man for jobben. Hadde han bare vært en skuespiller Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Thor Heyerdahl-engelsk hadde passa fett til Gordon da. (Stjålet fra Pytagoras, sorry =P) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Charlie Sheen i "Contact", tror det er tittelen. ligner VELDIG. hehe, skiftet til gold avatar TCi? EDIT: Crap kvalitet, men iallefall noe, fra filmen "The arrival" http://top.koenig.ru/divx/catalog/cover/arrival.jpg http://pes.eunet.cz/film/arrival/ar1.jpg Endret 19. oktober 2004 av co2 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Charlie Sheen i "Contact", tror det er tittelen. ligner VELDIG. EDIT: Crap kvalitet, men iallefall noe, fra filmen "The arrival" http://top.koenig.ru/divx/catalog/cover/arrival.jpg http://pes.eunet.cz/film/arrival/ar1.jpg Absolutt en verdig kandidat. Men så lenge Hollywood bare tenker på la Gordon bli forelsket så må vi nok vente lenge på en film da hehe, skiftet til gold avatar TCi? Såklart, det måtte jo feires Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Om det hadde blitt film av HL hadde det blitt en typisk Hollywood klisje hvor Gordon reiser til verdensrommet, redder hele verden og får en kvinne i senk, hvor filmen slutter med "Im Freeman, Gordon Freeman" så tar han en dame som ikke har vært med i filmen men alikevell trenges for å spice opp litt på slutten Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Om det hadde blitt film av HL hadde det blitt en typisk Hollywood klisje hvor Gordon reiser til verdensrommet, redder hele verden og får en kvinne i senk, hvor filmen slutter med "Im Freeman, Gordon Freeman" så tar han en dame som ikke har vært med i filmen men alikevell trenges for å spice opp litt på slutten Nå er da handlingen til HL på jorden da, nærmere bestemt New Mexico USA... men skjønner poenget ditt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Xen? Tja.. på en måte så er det i rommet, men det er en dimensjon som de brukte til å hjelpe de med teleporteringen. Ved resonance cascade så ble jorden og Xen dimensjonen slått sammen. Co2 kan dette bedre enn meg... Endret 19. oktober 2004 av TCi Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Storyen til HL snakker om en Alien invasion så regner med at det er fra Rommet. Og på Xen brettene spretter du jo lett som bare det med veldig lav tyngde kraft. Så jeg går utifra at det er snakk om monster fra rommet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 det hadde vært digg om gordon slo seg ned å lagde familie med et av de "hoppe krypa" da Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Storyen til HL snakker om en Alien invasion så regner med at det er fra Rommet. Og på Xen brettene spretter du jo lett som bare det med veldig lav tyngde kraft. Så jeg går utifra at det er snakk om monster fra rommet Nope. Xen er en paralell dimensjon. Da resonance cascade ulykken skjedde ble Xen slått sammen med jorden slik at alien'ene kunne transportere seg selv til jorden. Endret 19. oktober 2004 av TCi Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Xen? Tja.. på en måte så er det i rommet, men det er en dimensjon som de brukte til å hjelpe de med teleporteringen. Ved resonance cascade så ble jorden og Xen dimensjonen slått sammen. Co2 kan dette bedre enn meg... ble vel ikke slått sammen, var vel mer at det skapte "brister" mellom dimensjonene... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Xen? Tja.. på en måte så er det i rommet, men det er en dimensjon som de brukte til å hjelpe de med teleporteringen. Ved resonance cascade så ble jorden og Xen dimensjonen slått sammen. Co2 kan dette bedre enn meg... ble vel ikke slått sammen, var vel mer at det skapte "brister" mellom dimensjonene... Ja stemmer det. Og det utnyttet Nihilath (stavelse?) og invaderte jorden. Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Må ikke glemme at det sansynligvis er noen jordiske som har hatt en finger med i spillet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå