phax Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 morn, ser at www.modnet.no selger xbox hovedkort til 695,- da begynnte jeg og lure litt, visst man har en harddisk, psu og dvd rom liggende kan man da bygge seg en xbox? trenger jo en modchip og et sånn kabinett også da, så er jo ikke noe penger og spare egnentlig, men virket litt morro og prøve. noen som har testet? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Trenger vel en slags prosessor og noe ram også(?) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Tar jeg ikke helt feil er både cpu og ram loddet fast i xbox hovedkortene Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Tar jeg ikke helt feil er både cpu og ram loddet fast i xbox hovedkortene ja det var det jeg også syns å huske.. ser jo ut som det er kjøleribbe og vifte med på bildet der så. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) se her, mulig det hjelper overklokking.no Endret 19. oktober 2004 av Pellepirat Lenke til kommentar
Panter Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) ..begynnte jeg og lure litt, visst man har en harddisk, psu og dvd rom liggende kan man da bygge seg en xbox? trenger jo en modchip og et sånn Det vil jo gå på et vis, men med en pc-dvdrom får du ikke spilt originale xboxspill. Psu er også spesiell og du må evt modde en pc-psu. Kontrollportene er usb, men de er fysisk litt annerledes så du må fikse litt der også. Hva med power og ejectknappene, de er også annerledes.. Kjøp en xbox du :-) Edit, om du kjøper et tomt kabinett som du linker til så får du vel de siste punktene.. Endret 19. oktober 2004 av Panter Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Det vil jo gå på et vis, men med en pc-dvdrom får du ikke spilt originale xboxspill. jaja, ikke så nøye. trenger egentlig ikke dvd rom, forutenom under innstallasjon av hdd. men man må kanskje ha noe koblet til for og ikke få "greenscreen" under oppstart. fant og ut at det var mye styr med diverse innganger, så et kabinett er vel og foretrekke. er jo selvsagt enklest og bare kjøpe en boks men tenk så kjedelig da.. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er jo mye du kan gjøre med en Xbox da, alt fra det rent visuelle, til å legge til utganger som optisk ut, s-video osv, lcd, usbhub, leds osv osv.. Nok å henge fingrene i :-) Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Grunnen for at de selger løse hovedkort er vel for dem som har prøvd å moddet xboxen sin, og fucka hovedkortet vil jeg tru.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Da tror jeg heller det er lurere å kjøpe Xbox, og så ta ut innmaten som den er, og sette inn i Tower etc. enn å prøve å bygge en selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå