Angron Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 jeg antar at jeg ikke skulle skrevet dette her, men jeg fant ikke noe annet sted. Er det noen som kunne gitt meg en liste over bøker o.l om data, programering, nettverk, internett, og os og sånt altså litt avanserte bøker ikke for komplette idioter, På forhånd takk Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hadde vært litt lettere om du sier hva du skal bruke dette til. Er det bare for å lese, er det noe mål du har? Skal du kunne litt om alt, eller vil du fordype deg i noe? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) En god bok om nettverk: Andrew S. Tanenbaum: Computer Networks. Gir en fin innføring i forskjellige typer nettverk, teknologier, protokoller og sånn moro Endret 19. oktober 2004 av Tosh Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Computer for dummies er jo fin. Skrevet av U.R. Stupidious. :!: Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 En KOMPLETT liste over databøker va no "litt" mye å be om..du kan ikke lese alt uansett . Dummies-serien er grei for tema du er helt blank på, men bøkene er bortimot ubrukelige etter at du er forbi nybegynnersteget. Bøkene som har "Bible" i tittelen er som regel oppslagsverk for avanserte brukere og skal ikke leses fra perm til perm. Du kan jo alltids stikke innom en bokhandel som har bøker på universitets/høyskolenivå. Der er det alltid nokke spennende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå