MaxCPU Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 De siste gangene jeg har prøvd å se en video rewiev henger hele pc'n seg. Har tidligere sett testene uten problemer og har prøvd med flere spill. Hva er galt? Det klikker når den skal "bufre" 30 sekunders filmen før selve videoen. Noen tips? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 gamespot har blitt betalingstjeneste i det siste.. og får og få se video reviews, må en betale (såkalt Gamespot Complete). dette gjelder ikke bare video reviews, men faktisk veldig mye - utrolig surt, for gamespot var en meget bra kilde til spill nyheter/reviews, helt til dette skjedde.. mye bedre med video review enn og sitte og lese 3 sider og se på bilder.. http://www.gamespot.co.uk kan dog brukes gratis, enda, men de tilbyr ikke video reviews. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 Det med betalingstjenesten har jeg fått med meg. Men hvordan kan jeg da komme inn for å se videoen for så at pc'n skal HENGE SEG! Det burde jo være noe innlogginsgreier slik at jeg i det hele tatt aldri kom så langt! Det er det hvis jeg prøver å klikke på å lese hele testen (tekst). Klikker jeg derimot "See in action" kommer det ikke opp spørsmål om brukernavn/pass!! Lenke til kommentar
bidz Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Det skal komme en popup, så dersom du har en popupkiller, så kan den blokkere den. Ellers kan det vel hende browser'n din er litt på trynet, så en evt update/reinstall/whatever kan kanskje være en ide.. evt. prøv en annen browser først (opera og mozilla f.eks., hvis du normalt sett bruker explorer). aldri opplevd dette jeg i alle fall. får opp en ekkel popup med innloggingsnavn og passord og litt reklame for tjenesten. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg har også opplevd dette da jeg skulle se Morrowind reviewen for en ukes tid siden. Da låste nettleseren min seg. Da jeg prøvde igjen dagen etter virket alt helt fint, kanskje det bare er så stor pågang at de filtrerer vekk de som ikke betaler når det er stor pågang? Uansett, Gamespot video reviews er gratis å se den første uken. Det er bare etter at den første uken har gått at de blir låst til de betalende. Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 akkurat det er jo helt bakvendt, da er det jo bare å følge litt aktivt med på gamespot så kan du se alt gratis. Det burde heller være sånn at bare medlemmene kan se nye filmer, også blir de "gratis" etter en tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå