Skrollan Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 har et lite problem... lurer på om jeg skal bygge pc men tror det er vanskelig... Er det vanskelig å bygge pc?... håper på svar snarest... ('hmm:') Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det er mye lettere enn man tror. Bare vær forsiktig. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Les DENNE guiden og gjør deg opp en mening om dette er noe for deg. Det er en del å sette seg inn i, men ikke altfor vanskelig om du har det klart for deg hva du skal gjøre. Hvis du bestemmer deg for å bygge PC, poster du senere en tråd i "Hjelp til kjøp/salg av PC"-kategorien der du skriver hva du skal bruke PCen til, hvor mye penger du skal bruke og om du har noen deler fra før av. Så er det nok noen som hjelper deg med å velge komponenter! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg husker første gangen jeg skulle bygge én PC, svetta som en gris. Man blir fort nervøs. Men tenk på at delene tåler å bli satt sammen, bare du ikke feilmonterer noe. De passer bare én plass - ser det ut til at de ikke passer, dobbelsjekk. _ johanf Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 De passer bare én plass Mus tastatur er like de passer på hverandres porter Husker jeg byggde pc en gang (den første) Alt funket bra til jeg skulle slå den på... den startet men fikk ikke noe bilde på skermen så jeg begynte og suse rundt inne i der ... etter en time med bare piss fant jeg ut hva det var, Musa sto der tastaturet skulle stå (Merkelig at den ikke ville vise noe på skjermen da menne) Jeg ble mere eller mindre letta men det var ikke morro Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 tusentakk for alle svar (er litt nybegyner så jeg trenger noen råd hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå