merkur Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Topic sier vel det meste.... De orda jeg bruker mest er: Hei Hallo Halla Skjer a? Ikke noe Lite Jau lol du skal idag? OSV.... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Må nok være "heh?" Folk sier for mye tull og jeg forstår ikke halvparten.. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hey Babb? Det er vel de jeg bruker mest ^^ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hest Heh eid neeei.. rava? Edit: Sier mye "morn", og "hallo". Endret 19. oktober 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hellu joda det går nå du da? ok vi får se Noen som synes at samtalene mine virker litt tamme? Jepp, det stemmer nok. Jeg synes MSN er kjedelig, og samtalene mine går stort sett i at folk sier hei og spør hvordan det går. Til slutt ebber de naturlig ut. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Noen som synes at samtalene mine virker litt tamme? Jepp, det stemmer nok. Jeg synes MSN er kjedelig, og samtalene mine går stort sett i at folk sier hei og spør hvordan det går. Til slutt ebber de naturlig ut. haha kjenner meg igjen der du... Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Noen som synes at samtalene mine virker litt tamme? Jepp, det stemmer nok. Jeg synes MSN er kjedelig, og samtalene mine går stort sett i at folk sier hei og spør hvordan det går. Til slutt ebber de naturlig ut. haha kjenner meg igjen der du... Been there, men har hatt samtaler lange som romaner også. Bruker vel mest: yo 'sup? hallo åååå, no monga da seg Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hallo ugh ugh resten tror jeg bare vil øke advarselen min Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 lais.... hallais.... ka'n sir.... (forkortelse for: ka han sir/hva sier du) e... du... hehe... btw... forbanna... snakkes... klart... ok... skriver stort sett på dialekt Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 looooooooool/laaaaaaaaaal. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 blir vel "høhø" og "hehe" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå