Gå til innhold

Hva synes dere om denne siden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uffameg.

Det første jeg reagerer på er den lange loadingtiden på siden. Deretter slår det meg at det er unødvendig med flash på denne siden, det ser ikke spesielt fancy ut, og det er mulig å gjøre det like pent med vanlig HTML+CSS, kanskje litt JS.

- Masse dilldall i tittelen ([:. Horeka AS - Hovedside .:]) ser særdeles uprofesjonelt ut. Koden din validerer ikke, i tillegg til at du bruker kode som for lengst var utdatert. Det er en del tråder som forklarer hvorfor du bør skrive gyldig (X)HTML, så jeg gidder ikke utdype det mer her.

- Det ser kjempesnålt ut når man trykker på en knapp og så trykker på en annen, da spretter liksom alt tilbake og ut igjen.

- Manglende mouseover på tekstlinker er forvirrende og fortvilende.

- Trege overgangseffekter. De ser heller ikke kjempeknalle ut.

- Jaggete kanter på bildene av krydder osv., dette er ikke vektor!

Var det opp til meg ville jeg startet på nytt. Uten flash.

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar

veldig uleselig og dårlige ikoner. kommuniserer ikke så veldig bra denne siden, og navigasjonen er ikke den beste..

når det gjelder fargene får jeg litt sånn "info brosjyre fra ungdomskolen, 1994" følelse.

innpå firmaprofilen synes jeg det ser ut som siden ikke er ferdig loadet, savner et bilde eller no som spriter ting litt opp.

prøv og få ting til og se litt mer profft og seriøst ut, ettersom dette er en firma profilering.

håper jeg ike var for streng, men synes du burde gå tilbake i tenkeboksen her! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...