Lollapalooza Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ser på en ny telefon i disse dager, har falt for sony ericsson T630 men lurer på om denne er noe bra, skulle gjerne hatt noen råd fra folk som bruker denne telefonen. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Den har begrenset lagringskapasitet, så hvis du skal ta vare på mange MMS`er bør du velge noe annet. Den har bra skjerm og bra taster, og har nok av funksjoner. Kvalitetsinntrykket totalt er meget bra. Anbefales. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Den har begrenset lagringskapasitet, så hvis du skal ta vare på mange MMS`er bør du velge noe annet. Den har bra skjerm og bra taster, og har nok av funksjoner. Kvalitetsinntrykket totalt er meget bra. Anbefales. 'mye plass har den? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Husker ikke minnekapasiteten på sittende bak, men du finner det nok bl.a. her Tror det var på 2 Mb. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 2mb er for lite, burde hvertfall vært 6... det er jo 2mb på siemens c60....dårlig... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Er 2MB ja.. Lite.. Ville godt for en bedre tlf, med minnnekort. Mobilsøk: http://amobil.no/mobilsok_enkelt.php Kanskje: http://amobil.no/art.php?artikkelid=9912 ? Og tilbake til spm ditt: Jeg har hatt SE T630. Var fornøyd med den, utenom at jeg syns kameraet var litt dårlig, (måtte holde det 99& stille) og det er ikke så bra batteri, og kun 2MB minne. Lykke til! Endret 19. oktober 2004 av janfredrik Lenke til kommentar
robot Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 t630 er en bra mobil. selv med lite minne. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det spørs helt på hva du leter etter i en mobil om du burde kjøpe T630 eller ikke men etter min mening har den bra meny, gode taster og det er et pluss at den har blåtann. Men den tar alt for dårlige bilder, kamerafunskjonen synes je er litt rar og det er alt for lite minne.. Det er det med minnet som trekker mest ned.. Og nå er det den mobilen som "alle" har, sikert fem i hver klasse på hele skolen min. Helt sjukt.. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 , har falt for sony ericsson T630 men lurer på om denne er noe bra, Ja, til tolv hundre får du ikke noe bedre. God skjerm, masse funksjoner som JAVA, Mophun, Infrarød, Blåtann, mange gode spill +++ Den har også et kamera som sikkert er moro å bruke. Jeg trur 2 MB holder for de fleste som ikke skal ha et bildealbum på telefonen sin. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Har den, det eneste jeg ikke liker ved den er at skjermen er vanskelig å lese utendørs med mye sol når den sitter i mobilfutteral med plastbeskyttelse over displayet, og at den har lite minne. Under vanlige omstendigheter og med slikt vær vi har nå, er skjermen veldig skarp og med klare farger. Kameraet er greit no, helledussen.. skal jeg ta bilder, bruker jeg digitalkamera. Har hatt det moro med mobil kameraet ved å sende bilder til venner når jeg var på tur og de lurte på hvordan det så ut der jeg var, slike ting. Utviklingen virker å skje i høyere tempo på mobiltelefon fronten enn PCer for tiden, så det er bare dumt å kaste en bråte penger inn i en "absolutt siste modell". T630 er en av mobiltelefonene som gir deg absolutt mest for pengene nå. Pent utseende og svært funksjonell. Jeg liker også stemmekontrollert oppringing, men det er vel vanlig på de fleste i dag. Endret 20. oktober 2004 av Hidden Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 T630 gir utvilsomt mest for penga, et godt og sikkert valg helt enkelt. Ja, utviklingen går nok fort, men kan ikke si at jeg føler at min over 1 år gamle 6600 er gammel, er mye bedre enn andre mobiler på mange områder egentlig... Svakhet for t630 er kameraet og minnet som er litt i det minste laget (men som riktignok duger til det meste.) Løp og kjøp Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg syns T630 er en standard telefon!!! alle har den... Og den er jo ikke drit bra, ikke så bra kamera, dårlig lagringsplass, har ikke så mye kult, kan ikke filme... Ville heller tatt en SE K700i !! den er feet og masse kule funksjoner. Den er dyrere men du kommer til og ha den lengre enn T630... Blir fort lei av T630... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 FiSkEN FliPP: Respekter brukerens krav. - Uansett har egentlig ikke k700i så mye mer å skilte med, alt er på en side bare litt forbedret, men ingen store forbedringer. Bedre å bruke litt penger på en t630, spare resten og kjøpe en fet 3g-telefon, det er da de store forbedringene kommer Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvis du ikke trenger blåtann ville jeg kjøpt K500i Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvis du ikke trenger blåtann ville jeg kjøpt K500i Ja, K500 gir også veldig mye for pengene. Og trenger du ikke blåtann så velger du helt klart denne fremfor T630. Den har også 11mb minne, og ikke 2 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ja, K500 gir også veldig mye for pengene. Den har også 11mb minne, og ikke 2 For å pirke litt, K500i har 12mb Enda bedre. Jeg ville også valgt den foran T630,hvis ikke blåtann er et must! Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Kjøpte T630... Fornøyd, mye for pengene, plassen var ikke viktig Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kjøpte T630... Fornøyd, mye for pengene, plassen var ikke viktig Gratulerer! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå