Gå til innhold

Assorterte morsomme Bush-sitater

~Alex~

Anbefalte innlegg

- Jeg føler meg beæret over å få ta en modig iraker i hånden, som har fått hånden sin kuttet av av Saddam Hussein.

- Jeg håper når dere kommer ut herfra, vil dere si, hva sa han?

- Det er ingen tvil i min sjel, ikke en eneste tvil i min sjel, om at vi kommer til å mislykkes.

- Det er helt tydelig et budsjett. Det står mange tall der.

- I NASA er verdensrommet fremdeles høyt prioritert.

- Hvis vi sprengte hverandre i luften, ville verden være trygg.

- Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller.

finnes sikkert flere poster med noe av det samme men det er hvertfall akktuelt med dette topic ATM

Please post utklippene du har, disse hentet fra vg nett, har 25 til fra bushism.com på laptopen min poster de senere.

*Det er en grunn til at tre-ords-regelen finnes*

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lett etter konteksten til Bush' angivelige språkblemmer, men har ikke funnet noe. Er det noen som kan henvise meg til riktig sted, eller tar folk det bare for gitt at det faktisk er snakk om reelle blemmer?

Forøvrig blir jeg kvalm av venstresidens mobbing av Bush' (angivelig) manglende talegaver. Som vanlig sitter sosialistene på sin pidestall og ser ned på vanlige mennesker som ikke er like intellektuelle som dem selv. Det skjedde med Reagan, det skjer med Bush, det skjer med alle politikere som befinner seg til høyre for Arbeiderpartiet. Det er slike ting som dette som gjør at 'intellektuell' i dag må ansees å være et skjellsord.

Lenke til kommentar

Her;

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=278319&hl=

Utvalg:

** Jeg synes krig er et farlig sted.

** Franskmennene mangler et ord for entrepreneur.

** I NASA er verdensrommet fremdeles høyt prioritert.

** Hvis vi ikke seirer, står vi i fare for å mislykkes.

** Jeg leser ikke ting jeg får overlevert.

** Vel, jeg synes at hvis du sier at du skal gjøre noe, og så ikke gjør det, det er pålitelighet.

** Det er helt tydelig et budsjett. Det står mange tall der.

Lenke til kommentar
Forøvrig blir jeg kvalm av venstresidens mobbing av Bush' (angivelig) manglende talegaver. Som vanlig sitter sosialistene på sin pidestall og ser ned på vanlige mennesker som ikke er like intellektuelle som dem selv. Det skjedde med Reagan, det skjer med Bush, det skjer med alle politikere som befinner seg til høyre for Arbeiderpartiet. Det er slike ting som dette som gjør at 'intellektuell' i dag må ansees å være et skjellsord.

Kunne ikke ha sagt det bedre selv :thumbup:

Lenke til kommentar

Flere av sitatene som blir hentet fram, er tatt ut fra sine sammenhenger. Og derfor virker de ufattelig tåpelig (stiller Bush i et dårlig lys). Greit at han sier noe feil, men kan noen med hånden på hjertet si at Nader, Kerry og Kristin Halvorsen aldri har sagt noe feil. Skal man le av en, bør man le av alle.

Forresten så er jeg ikke pro-Bush, kanskje enkelte vil få det intrykket av å lese dette innlegget.

Lenke til kommentar
Flere av sitatene som blir hentet fram, er tatt ut fra sine sammenhenger. Og derfor virker de ufattelig tåpelig (stiller Bush i et dårlig lys). Greit at han sier noe feil, men kan noen med hånden på hjertet si at Nader, Kerry og Kristin Halvorsen aldri har sagt noe feil. Skal man le av en, bør man le av alle.

Forresten så er jeg ikke pro-Bush, kanskje enkelte vil få det intrykket av å lese dette innlegget.

Helt enig. Men fortsatt festlig.

Men jeg liker vel ganske godt "Bush on Tribal Sovereignty"! Han er så flink til å gjenta seg selv. Skal finne link hvis ønskelig.

Endret av arianar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...