Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kommando for og sende nett send til alle..?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rektig!

For dei/den systemansvarlege sitter å sender net-send-meldinger i hytt og dynevær.

Trur du må endre litt på signaturen din:

"JEG HAAATER ØSTLENDINGER, SNØRRUNGER, FOLK SOM SKRIVER MED CAPS OG FJORTISSER (INKLUDERT MEG SELV)!!

...men ellers så har jeg det helt greit.."

Lenke til kommentar
Fordi kewle jævla drittunger syns det er gøy å lage .bat-filer med net-send -looper, som starter ved pålogging.

Men det er jo litt morsom å sende det til broren min da. Han er _n00b_ i alt, pluss at han sitter på ein 400mhz, som stopper helt når han får net send!

:!:

Lenke til kommentar

Heh. Det første jeg gjør etter at jeg har installert Windows (2k/XP/Whatever) er å disable messenger-service :p

Finnes ingenting mere irriterende enn en "hei!"-dialog med OK-knapp som Windows plutselig fokuserer på mens du sitter og spiller et eller annet spill som krever 100% konsentrasjon & tilstedeværelse. :p

Lenke til kommentar

fragmaser:

Så nå eg og kompisene mine sitter med 100Mbit-linjer så er det greit for deg om eg DOS'er maskina di til faen?

Eg tviler.

Xoduz:

Ein ting som er meir irriterende:

Når ein får opp sånne meldinger i hytt og dynevær fordi ein ikkje KAN avslutte messender-service pga. ekstern HW/SW som bruker den for tilbakemelding.

Endret av nmedaas
Lenke til kommentar

nmedaas:

Det finnes en løsning på det også, på et vis.

Installer et "3rd party lan-chat" program som du kjører i systray eller.no, da kommer alle meldingene dit :pCheezepopper, for eksempel. Litt bogus i Windows XP (lista over alle maskinene på nettverket funker ikke skikkelig), men du kan likevel motta beskjeder som normalt, plus sende til maskiner ved å skrive inn datamaskinnavnet manuelt.

Lenke til kommentar

Hmm.

Spanande.

Men trur ikkje eg gidder å laste ned og installere.

Her på huset er ikkje det eit så veldig stort problem, då eg har fjerna tilgangen til blandt anna "net" og "cmd"..

Det var vel helst ein senario med ro(ot) i verkelegheiten eg rama opp i forrige innlegg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...