chairgame Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) når jeg har flashet til xt, så må jeg sette nedhastighetnene til pro hastigheter,fordi maskinen henger seg opp når jeg spiller eller benchmark. kortet er et connect 3d radeon x800 pro vivo, som har AD kjærne jeg har bare stock kjøling, kan det ha noe å si? Endret 19. oktober 2004 av magnusloe Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 tydelighvis liker ikke kortet ditt den stock kjølinga Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 så hvis jeg monterer f.eks ati silencer 4, kan jeg da kjøre med xt pe hastigheter? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 så hvis jeg monterer f.eks ati silencer 4, kan jeg da kjøre med xt pe hastigheter? Ikke nødvendigvis. Er flere som har flashet til Xt som må kjøre på PRo hastigheter. Du har i så fall verdens raskeste standard pro kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå