Gå til innhold

Problemer med inst. av windows.

Penol

Anbefalte innlegg

Jeg avventer litt og ser hva de svarer i mailen, får vel svar når helgen er over.

Jeg må få legge til at jeg er godt fornøyd med komplett.no sin håndtering av saken så langt, bortsett fra at det har tatt litt tid. Det er jo ikke komplett.no sin feil at shuttle leverer defekte hk.

Endret av Penol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå snakket med komplett på telefon etter at de svarte i mailen at jeg skulle ringe dem.

Jeg foreslo en løsning der jeg nok en gang returnerte shuttle+ram+cpu, men denne gangen skal de ikke bare teste delene, de skal også installere xp på en harddisk jeg sender med, og jeg skal få en fungerende pc tilbake med ferdig installert OS.

Dette ønsket jeg at komplett skulle gjøre uten kostnad for meg siden jeg har slitt endel med produktene jeg kjøpte hos dem.

Komplett godtok dette og jeg skal nå sende alt til dem.

Det rare var at når jeg ba dem om å legge til en harddisk som jeg skulle betale for, fikk jeg som svar at det ikke lot seg gjøre fordi dette var avdelingen for retur og ikke salg. Jeg må da kjøpe en ny harddisk en annen plass og komplett taper pengene på det salget.

Det ser altså ut som saken får en løsning til slutt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det viser seg nå at cpu'en ikke er kompatibel med shuttle hk'et.

Komplett innså at de gjorde en glipp etter første testing når de bare sendte meg et identisk hk tilbake. Jeg fikk derfor selvfølgelig samme feilmeldinger der og returnerte derfor til ny test.

Har nå fått tilsendt et Aopen kabinett som skal være kompatibelt med resten av hw. Dette er også dyrere, men jeg fikk det uten mellomlegg.

Skal sette sammen delene når jeg kommer hjem. Jeg krysser fingre og tær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...