solskogen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er det noen som har noen tips om noen gode, men også stillegående CPU-vifter til AMD64, socket 754? Gjerne noen som ikke koster en arm og en fot. Lenke til kommentar
solskogen Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Og hvis jeg har skjønt at man bør lese igjenom forumet FØRE man stiller spørsmål så er jeg unskyldt, ikke sant? *rødme* Lenke til kommentar
ttd Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Nei. Søker du litt rundt finner du blant annet denne Du burde også sjekke Prisguiden og lese litt erfaringer. Jeg kan bare bekrefte at Zalman-kjølern (med lignende varianter) er veldig god. Tilnærmet lydløs og kjøler bra Lenke til kommentar
solskogen Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Nå er det meget mulig at du misforstod min siste post, siden jeg fant nemlig ut at det var faktisk andre som hadde tatt opp det samme spørsmålet i løpet av den siste tiden. Og jeg beklager dypt og inderlig at jeg ikke sjekket ting bedre ut føre jeg spurte. Men uansett, takker så mye for din anbefalning. Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 MIST er også bra, men etter min menig, hold deg unna Silent Twin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå