h00v3r Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har aldri hatt sansen for Final Fantasy spilla, men dette ser ganske kult ut. Men jeg gidder ikke bruke flere hundre kroner på et spill i en serie jeg aldri har likt. Så lykke til alle som spiller det. :!: Lenke til kommentar
dmx Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Final Fantasy XI (PC) har jo kommet ut? trodde det jeg.. Ja, det ble lansert 17. september 2004. Her er vår produktside: http://gamer.no/produkt.php?produktid=19362 ah.. takk! Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg går ikke inn i dialog med folk som presterer å kalle meg rasist etter å ha beskrevet MMORPG'er produsert for det asiatiske markedet for infantile. Jeg har aldri kalt deg rasist. Jeg har påpekt at du kom med et (faktisk to) utsagn som, i mine øyne, utstrålte en nedlatende holdning ovenfor spill utviklet i asia og asiaters spillsmak. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det ene FF spillet jeg har prøvd er VII og det digga jeg så sinnsykt!!! Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 samme her.. har spilt FF X og da.. men VII var best.. kommer nok til å kjøpe dette spillet.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Anbefaler det til alle Spilte det før, med amerikansk versjon. Så hadde jeg ikke penger til å fortsette, og når det kom til Europa kjøpte jeg like godt en ny versjon, da jeg får spillet for 400,- istedenfor å kjøpe bare exp.packen til 300,-, siden personen min uansett ble sletta, og man får jo en og en halv måned gratis når man har laget ny account Håper på å få det i posten i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg